De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 22:47

En je dus niet schamen als je 50 dekjes hebt!!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:53

Jeumig wat een spullen hebben sommige mensen...
Ik ben best wel een beetje een tut, maar dekjes en bijpassende bandages e.d. kunnen me dus echt niet boeien Ik heb allemaal van dat hele saaie praktische spul...

Vanmiddag bij Morrie geweest en compleet verzopen Boos!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:54

Had je Morrie wel zijn snorkel om gedaan??

Ik heb trouwens een Barefootzadel besteld. Dat leek me handiger voor die paardenruggen in ontwikkeling. Wat zijn die pads eronder duur zeg!! Verder vind ik het mooie zadels hoor.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:10

niet duurder dan een christ bont shabrak ofzo Lachen

maar idd wel goed spul.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:44

Cookies schreef:

Ik heb trouwens een Barefootzadel besteld. Dat leek me handiger voor die paardenruggen in ontwikkeling. Wat zijn die pads eronder duur zeg!! Verder vind ik het mooie zadels hoor.

Een tester of voor het eggie?

Ik heb een Torsion...ook boomloos... erg blij mee *LOL*

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:44

Mijn Barefoot-zadel ligt nu in Duitsland. Ze gaan onderzoeken of mijn klacht, het gedeelte tpv de singelstootbevestiging buigt in - na aansingelen - zodat het plaatselijk druk veroorzaakt, gegrond is. Mijn zadel dateert uit het jaar 2003, dus hopelijk betreft het alleen dit zadel Clown . Ik rij nu dus op een Wintec 500 vzh-zadel, maar zweer bij boomloos, alhoewel ik lang heb moeten wennen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 10:19

Cookies schreef:

hihi, Morrie aan de snorkel

Leuk hoor , een boomloze!
fotoos he!!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:47

Een snorkel zou geen overbodige luxe zijn nee, Mor & ik passen niet samen onder een paraplu Clown Wat een water Boos! En het regent nu weer/nog.
Weidegang is heeeeeel ver weg.
Bij mij op stal zaten we er dicht tegenaan, is droger land, maar ook daar is het nu niet op korte termijn vrees ik. Bah!

Gisteren wel eerste kennismaking gehad met 2 nieuwe weidemaatjes, wel nog met een draadje ertussen en dat ging erg rustig en vriendelijk, dus dat is hoopvol!
Een ander paard verwacht ik wel problemen mee, die 2 vreten elkaar al bijna op als de ander alleen maar langs loopt. Ik hou m'n hart vast hoe dat moet gaan tussen die 2.... Is een draver en die zijn imo sociaal nogal "apart" vaak.
Verder gaat hij in de wei met z'n overbuurman op stal en een andere supersuffe ruin, daar verwacht ik geen problemen mee.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 12:40

Kan het niet laten, hier lees ik dat de nieuwe mode is:
Een Anky pad met daarop nog een bontje

viewtopic.php?f=13&t=400309

Raar he, dat het zadel nu inene niet meer past.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:49

Dat is alweer oude mode hoor Haha!

Nog afgezien van wel/niet passen vind ik het helemaal niet lekker om zo'n dik pak tussen mezelf en m'n paard in te hebben.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 12:54

Margreet schreef:
Dat is alweer oude mode hoor Haha!

Nog afgezien van wel/niet passen vind ik het helemaal niet lekker om zo'n dik pak tussen mezelf en m'n paard in te hebben.

Oh, please, fill me in, wat is dan de nieuwe mode??

Eerst bontje met rand en daarop 2 anky pads?? Haha! Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:01

Geen idee wat het nieuwste is, maar deze trend gaat al meer dan 1 seizoen mee Haha!

Ik vind die hoekige pads überhaupt niks, zit geen ruglijn in, dat werkt niet op een paard met flink wat schoft.
Die pads van HH zijn wel ok, die passen mooi. Jammer dat daar dan weer wel lusjes aan zitten, moet ik die er weer afhalen, doe ik altijd, irritante dingen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:03

Zelfs bij Western zijn ze er ondertussen achter dat je geen vierkante lap op een paard kunt leggen zonder dat het ergens niet goed gaat zitten Haha!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 13:06

Margreet schreef:
Geen idee wat het nieuwste is, maar deze trend gaat al meer dan 1 seizoen mee Haha!

Ik vind die hoekige pads überhaupt niks, zit geen ruglijn in, dat werkt niet op een paard met flink wat schoft.
Die pads van HH zijn wel ok, die passen mooi. Jammer dat daar dan weer wel lusjes aan zitten, moet ik die er weer afhalen, doe ik altijd, irritante dingen.

Oh ,jammer,dacht nu op de hoogte te zijn.

Die pads zijn ook niks. Zelfs zonder schoft vind ik dat ze te weinig lijn hebben. Ik zal hem niet op mijn paarden leggen.
Maar goed, die discussie hebben we al gehad hier.

Ik krijg erg binnenkort een PAARSE polypad binnen, ben benieuwd of die wel meer bewegingsvrijheid geeft.

HH hadden we toch samen bekeken bij Alie? Die lijken me ook wel aardig, maar ik ben toch bang dat ze niet snel genoeg droog zijn. Wel heel goed dat er een schoftdingetje inzit, dus meer lijn.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:12

Die polypads hebben ook een rechte ruglijn dacht ik? Dus zelfde probleem.

Die HH's hadden we gezien bij Ali ja. Die zijn heel snel droog juist, ik heb er nu 2 en ik verbaas me er iedere keer weer over dat ze al praktisch droog uit de wasmachine komen én ook nog eens heel mooi blijven. En nog leuk geprijsd ook, aanrader hoor!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:16

Ik heb die PP's van HH ook bij Divoza gezien, zagen er goed uit en vriendelijk geprijst (€ 25 of zo)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:24

Ja, de prijs is erg fijn.
Ik vind alleen de kleuren niet zo, ik heb een blauwe en een zwarte, de rest vind ik niet mooi. Ik zou nog wel graag iets roods willen hebben (dat kersenrood van Anky is wel erg mooi!), wie weet komt dat nog.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:49

opala schreef:
Mijn zadel dateert uit het jaar 2003, dus hopelijk betreft het alleen dit zadel Clown .

Oeps, nu lieg ik, eerlijk is eerlijk, heb gehoord dat het vaker voorkomt, ook bij een nieuwere lichting van dit zadel. Smurf waar ben je. Sorry Cookies Bloos . Maar wellicht heb jij wel een goede en dat hoop ik van harte.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:43

...t schijnt dat mijn Torsion er geen last van heeft... Schijnheilig

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:52

Nienke: Houden zo OK dan!

Toch valt ook aan dat zadel, in de wandelgangen gehoord, wat te verbeteren. Maar hoe dat precies zit en of het misschien een bepaald type Torsion betreft, dat weet IK niet.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 14:53

opala schreef:

Toch valt ook aan dat zadel, in de wandelgangen gehoord, wat te verbeteren. Maar hoe dat precies zit en of het misschien een bepaald type Torsion betreft, dat weet IK niet.

Maar Don wel! Schijnheilig

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:59

Mijn winteccie bevalt best zit lekker en kaylee loopt er lekker onder. Maar als ik ooit wat meer geld heb en kaylee niet zo veel zorg behoeft wil ik voor buitenritten een torsion kopen. Mijn vriendin heeft er een en heb er ook wel eens op gezeten. Lekker zacht en ook goed voor je zit kreeg ik het idee. Gister moest ik rijden maar het was een beetje nat. Vanavond de herkansing terwijl ik het nu al helemaal gehad heb zo druk op mijn werk pff. Ik ga even bidden dat het droog blijft _/-o_

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 15:04

gouda schreef:
Mijn winteccie bevalt best zit lekker en kaylee loopt er lekker onder. Maar als ik ooit wat meer geld heb en kaylee niet zo veel zorg behoeft wil ik voor buitenritten een torsion kopen. Mijn vriendin heeft er een en heb er ook wel eens op gezeten. Lekker zacht en ook goed voor je zit kreeg ik het idee. Gister moest ik rijden maar het was een beetje nat. Vanavond de herkansing terwijl ik het nu al helemaal gehad heb zo druk op mijn werk pff. Ik ga even bidden dat het droog blijft _/-o_

Dit bedoelde je ironisch Schijnheilig ??

Ik kon hier zwemmen Clown

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:09

Ja Haha! het was hier ook niet te doen hoor. Paard zou onderuit gaan in de bak als ik was gaan rijden denk ik. Ze is nog slap in dr achterhand dus dan vind ik het een beetje eng. Ben zo verschrikkelijk moe maar moet haar echt trainen iedere dag Ziek . Gister ging het weer een beetje was het zulk poedersuiker weer Boos! .

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:15

Antheman schreef:
opala schreef:

Maar Don wel! Schijnheilig

Ik kan alleen voor mijn eigen Barefoot spreken, wanneer zij in Duitsland kunnen zorgen dat Oop geen pijn meer lijdt in de vorm van plaatselijk drukken in de zij, misschien dat ze het kunnen versterken die bepaalde plek iig zo dat het niet meer inbuigt, dan zal ik het zadel met open armen terug ontvangen.