Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cookies schreef:Had je Morrie wel zijn snorkel om gedaan??
Ik heb trouwens een Barefootzadel besteld. Dat leek me handiger voor die paardenruggen in ontwikkeling. Wat zijn die pads eronder duur zeg!! Verder vind ik het mooie zadels hoor.
Cookies schreef:Had je Morrie wel zijn snorkel om gedaan??
Ik heb trouwens een Barefootzadel besteld. Dat leek me handiger voor die paardenruggen in ontwikkeling. Wat zijn die pads eronder duur zeg!! Verder vind ik het mooie zadels hoor.
Margreet schreef:Dat is alweer oude mode hoor
Nog afgezien van wel/niet passen vind ik het helemaal niet lekker om zo'n dik pak tussen mezelf en m'n paard in te hebben.
Margreet schreef:Geen idee wat het nieuwste is, maar deze trend gaat al meer dan 1 seizoen mee
Ik vind die hoekige pads überhaupt niks, zit geen ruglijn in, dat werkt niet op een paard met flink wat schoft.
Die pads van HH zijn wel ok, die passen mooi. Jammer dat daar dan weer wel lusjes aan zitten, moet ik die er weer afhalen, doe ik altijd, irritante dingen.
opala schreef:Mijn zadel dateert uit het jaar 2003, dus hopelijk betreft het alleen dit zadel.
opala schreef:Nienke: Houden zo![]()
Toch valt ook aan dat zadel, in de wandelgangen gehoord, wat te verbeteren. Maar hoe dat precies zit en of het misschien een bepaald type Torsion betreft, dat weet IK niet.
gouda schreef:Mijn winteccie bevalt best zit lekker en kaylee loopt er lekker onder. Maar als ik ooit wat meer geld heb en kaylee niet zo veel zorg behoeft wil ik voor buitenritten een torsion kopen. Mijn vriendin heeft er een en heb er ook wel eens op gezeten. Lekker zacht en ook goed voor je zit kreeg ik het idee. Gister moest ik rijden maar het was een beetje nat. Vanavond de herkansing terwijl ik het nu al helemaal gehad heb zo druk op mijn werk pff. Ik ga even bidden dat het droog blijft _/-o_
Antheman schreef:opala schreef:Nienke: Houden zo![]()
Toch valt ook aan dat zadel, in de wandelgangen gehoord, wat te verbeteren. Maar hoe dat precies zit en of het misschien een bepaald type Torsion betreft, dat weet IK niet.
Maar Don wel!