[***] schreef:Iedereen heeft toch een einddoel?
Ik eh, eigenlijk niet. Op z'n best bedenk ik richtingen en aandachtspunten, maar een doel is iets waarvan je kunt zeggen of je het gehaald hebt of niet, het is een markeringspunt, en dat is iets waar vaak ik niet veel mee kan. (Het wordt op studie en dat soort dingen ook zo gefocust op doelen maar zo zit ik gewoon echt niet in elkaar.)
Overigens smelt ik van die foto

Misschien is richtingen en aandachtspunten wel een betere ... Alhoewel .. vandaag had ik met [***] bv. het doel dat ik wilde dat hij de rechtopstaande barrels sprong, leek me een enorm doel.. bleek niet zo te zijn
Maar was dat wel geweest, en misschien nog wel te enorm op dit moment, dan had ik mijn doel wel gaandeweg bijgesteld. Dus had ik niet gezegd van "verdorie, ik het het niet gehaald", maar wel "vandaag was het nog wat te vroeg, maar ik heb wel dit of dat bereikt, en over x aantal tijd probeer ik weer". Maar dat is allemaal maar weer de uitleg die iemand eraan geeft 

) en dan wil ik mijn paard alleen op de trailer kunnen laden en dat doe ik waarschijnlijk op zijn Parellis's omdat onze trainer het op die manier doet. En dan wil ik op de Veluwe in het bos rijden, met zadel trouwens