liljebo schreef:Nee. Een vraag kan ook een kritische vraag/aantekening zijn. Jij kunt de info geven vanuit jouw visie, maar zult moeten respecteren dat andere mensen een andere visie hebben en dat die niet per definitie fout is.
Niet ieders mening is gebaseerd op onderbuikgevoel. Menig hier aangehaald kritiek punt is zeer solide onderbouwd vanuit kennis van paardengedrag en hoe paarden leren.
We waren het er ergens halverwege dit topic geloof ik over eens dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden. Iemand die kennis meent te hebben van paardengedrag en hoe paarden leren zou daar ook rekening mee moeten houden. En zolang men Parelli als Kadaverdiscipline bestempeld, de paarden zombies en woorden hanteerd als learned helplessness zonder ook maar te weten wat dat inhoudt, dan gaat de discussie in mijn ogen helemaal nergens meer over.
Ik ga naar stal, paardjes (3, voor degenen die geinteresseerd waren in mijn cv) pesten. Of ik daarna nog in dit topic ga reageren weet ik niet. Krijg er iig steeds minder zin in.