Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Linda, je kan kaarten winnen voor Robbie in Londen
arno8 schreef:Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster
Lenneke_ schreef:Welkom terug, Cookies.
Denemarken lijkt me idd een prachtig land.
Kom maar op met die foto's
arno8 schreef:Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster
_angela_ schreef:arno8 schreef:Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster
Onze giga boerderij in Duitsland staat te koop..... plaats genoeg voor heel veel paarden... met rijbak, waarin ook geparellied mag worden!
_angela_ schreef:arno8 schreef:Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster
Onze giga boerderij in Duitsland staat te koop..... plaats genoeg voor heel veel paarden... met rijbak, waarin ook geparellied mag worden!
_angela_ schreef:Er is trouwens wel 1 ding dat ik van anky zou willen hebben... haar talent om ieder paard te rijden, hoe gek in de kop ook... Het zou een hoop schelen als ik de rust in Wit zou kunnen krijgen..
Citaat:Help Concorde Afstuderen Clown
Als afstudeeropdracht houd ik me bezig met het uitvoeren van een marktonderzoek, mijn opdrachtgever heeft plannen om een nieuw paardentijdschrift op de markt te brengen, met voornamelijk onderwerpen die gericht zijn op het natuurlijk houden van paarden (in alle vormen en soorten). Denk hierbij ook aan alternatieve therapieen, gezonde voeding, verschillende methodes van bekappen, grondwerk, 'bitloos', etc.
Ik zou enorm dankbaar zijn als je deze enquete invult, zodat ik uiteindelijk met de verzamelde gegevens aan mijn opdrachtgever kan laten zien of zijn idee kans maakt om van de grond te komen.
Klik!
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=18043&ln=ned