[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:29

Linda, je kan kaarten winnen voor Robbie in Londen

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:29

Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:52

Lenneke_ schreef:
Linda, je kan kaarten winnen voor Robbie in Londen

WAAR!!!! Bloos!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:53

arno8 schreef:
Idee: zodra we met z'n allen als sekte samenwonen op een enorme boerderij in Duitsland, leggen we wat geld bij elkaar voor een werkster Haha!

Top iedee!!!
Paarden ook mee,heerlijk!!
De :ik ruim lekker toch niet op sekte.. Cool

(ik ben werkster van beroep!!)

Mag ik dan op mijn coole paarse crocs komen?
Afbeelding

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:00

Vooruit dan maar... zolang je de paarden er niet mee laat schrikken Tong uitsteken

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:14

Lenneke_ schreef:
Welkom terug, Cookies.
Denemarken lijkt me idd een prachtig land.
Kom maar op met die foto's Haha!

Bob heeft volgens mij meer dan 500 foto's gemaakt dus dat word even uitzoeken. Denemarken is heel erg mooi. Veel natuur en landerijen. Oja een paard heet daar: heste. Tis maar dat je het weet. Haha!

Die paarse klompen zijn zeer afschrikwekkend. Tong uitsteken Maar paarden zijn volgens mij lichtelijk kleurenblind dus die zullen er geen last van hebben.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:30

arno8 schreef:

Onze giga boerderij in Duitsland staat te koop..... plaats genoeg voor heel veel paarden... met rijbak, waarin ook geparellied mag worden! Haha!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:43

_angela_ schreef:
arno8 schreef:

Onze giga boerderij in Duitsland staat te koop..... plaats genoeg voor heel veel paarden... met rijbak, waarin ook geparellied mag worden! Haha!

Sorry... ik vind het te luxe... kan er niks aan doen, maar een bubbelbad gaat echt te ver voor mij Haha!

En daarbij kan ik de komende tien jaar nooit een hypotheek van een half miljoen afsluiten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:45

_angela_ schreef:
arno8 schreef:

Te duur!
Ik zat meer te denken aan een leuke bouwval ofzo Haha!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:48

_angela_ schreef:
Er is trouwens wel 1 ding dat ik van anky zou willen hebben... haar talent om ieder paard te rijden, hoe gek in de kop ook... Het zou een hoop schelen als ik de rust in Wit zou kunnen krijgen..

Dat kan zij ook niet hoor... genoeg paarden waar zij ook niet mee overweg kan, maar die zie je dus niet. Voor dat paard immers 10 anderen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:54

Jongens, help eens lobbyen voor een naturals tijdschrift!

Citaat:
Help Concorde Afstuderen Clown

Als afstudeeropdracht houd ik me bezig met het uitvoeren van een marktonderzoek, mijn opdrachtgever heeft plannen om een nieuw paardentijdschrift op de markt te brengen, met voornamelijk onderwerpen die gericht zijn op het natuurlijk houden van paarden (in alle vormen en soorten). Denk hierbij ook aan alternatieve therapieen, gezonde voeding, verschillende methodes van bekappen, grondwerk, 'bitloos', etc.

Ik zou enorm dankbaar zijn als je deze enquete invult, zodat ik uiteindelijk met de verzamelde gegevens aan mijn opdrachtgever kan laten zien of zijn idee kans maakt om van de grond te komen.

Klik!
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=18043&ln=ned

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:03

mijn huis is echt vreselijk: al 20 jaar bouwbehang op de muren, gaten in de muren behang dat eraf dondert, zeil op de vloer dat overal slijtplekken heeft, stoelen die kapot gekrabt zijn omdat mijn blinde kat het verschil tussen een stoel en een krabpaal niet ziet.... maar het kan me geen bal schelen.... Clown er komt hier bijna nooit iemand, behalve Arabesk, TL en tjeetje (vriendin van me uit Breda)

ik heb net een pony gevijld die was ingesmeerd met hertshoornolie, ik stink een uur in de wind nu...

Morries wonden op z'n kont waren nu aan het bloeden, dat wordt toch de DA .,.. eerst es bellen morgen....

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:03

Heb hem ingevuld, maar toch denk ik bij mezelf: alle onderzoek via polls op internet slaat eigenlijk nergens op.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hier (voor de opdrachtgever) bruikbare resultaten uitkomen.
Maar ik hoop dat de opdrachtgever dat niet doorheeft en dat er idd een naturals tijdschrift komt Tong uitsteken

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:10

Ik heb hem ook ingevuld. Een natural tijdschrift zou wat mij betreft erg welkom zijn!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:13

Haha ik zou Anky wel eens op mijn paard willen hebben, bitloos en al.

Onze paarden zijn wel verkeersmak Morrie, ze halen gewoon leuke spelletjes uit en als jouw focus niet goed is dan is de hunne ook weg. Ik zou nooit op een niet verkeersmak paard de weg uit rijden. Wij hebben de basis op de grond helemaal klaar, als het dus een keer misgaat voel je dat al aan je buik en stap je af. Dan is er niks aan de hand. Shaomi is aan haar 2e jeugd begonnen en als wij slap van de lach rijden dan gaat ze leuke sprongetjes doen. We zijn juist zo trots op ze dat ze zo verkeersmak zijn. Maar het blijven hittepitjes natuurlijk en ik zou nooit een onervaren iemand erop zetten. Niet buiten tenminste.

Bij arabel blijft het altijd het renpaard wat de kop op kan steken. Je ziet haar ook vechten met zichzelf. Ze mag niet harder maar ze wil zo graag. Vandaag was ze ontzettend braaf, zelfs een paar galopjes naast elkaar gereden.

Rustig zal ze nooit worden. Maar zoals Lenneke misschien bij de enduranceclinic heeft gezien was ze wel op haar best braafst.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:19

Anky op Morrie en dan een boer met een vette trekker inhuren Whoosh!
Als Anky hem niet verkeersmak kan maken, kan niemand het....... Morrie is dus niet verkeersmak te krijgen, komt er iets aan dat hem niet aanstaat dan is het of omdraaien en wegrennen, of achteruit lopen de sloot in, levensgevaarlijk, ik heb het 4 jaar lang geprobeerd en volgehouden, maar nu ben ik afgehaakt...... ik laat het erbij en rijd niet meer, ik kan niet omgaan met die fratsen......op die manier is buitenrijden 1 grote stresszooi en stress heb ik al genoeg in mijn leven....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:06

Anky zou denk ik niks met Anouar kunnen beginnen.
Op z'n rug gaan zitten en denken 'dit doe ik wel even' kan gewoon niet bij hem.
Dan zet hij geen stap meer.
Met enorme sporen en een stang en trens hoofdstel zou het misschien nog enigsinds lukken. Maar dat mag niemand bij Anouar van mij, dus dat is ook geen optie.

Je moet met Anouar gaan rijden met het idee 'wij gaan eens lekker samen een ritje maken en zien wel waar het schip strand'
Dan doet hij alles voor je.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:07

Evita, jou avatar past beter bij dekoezegtboe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:15

Arno, je zou je onderschrift veranderen! Duivel
Of durf je niet? Tong uitsteken

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:27

haha evita jou avatar is inderdaad heel gaaf!!
zo'n natrual boerderij lijkt mij ook wel wat Knipoog en als Netam en siets tenminste ook welkom zijn Knipoog Netam is echt super braaf! we zijn vandaag een uur wezen wandelen samen met een ander paard en hij heeft geen stap verkeerd gezet! hij had twee tresholds... een bruggetje Verward en het schrikdraad van de wei... nouja daar kan aan gewerkt worden als de seven games er goed in zitten!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:34

Een natural meeting lijkt me wel eens leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:41

Lenneke, je kunt een meeting organiseren. Pling

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:47

Is goed.
Na de vakantie.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:49

neee niet na de vakantie, dan kom ik zéker niet.... tot 4 sept. kan ik daarna niet meer......

damn rottoetsenbord, ik koop morgen een iets duurdere dan eentje van 9 euro geloof ik......

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:51

Ik ga tot en met 23 augustus op vakantie, 30 augustus moet ik weer naar school.
Ik wil het liefst door de week, tenzij het hier in de buurt is. Dan is namelijk m'n OV geldig