memory schreef:Wat vinden jullie ervan?
Echt fantastisch mooi bekapt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
memory schreef:Wat vinden jullie ervan?
Sugarmiss schreef:@memory: mooie brede stralen en dikke hoefwand die (op een kleine stukje aan de voorkant na) overal even dik is.
Citaat:En hoe lang heeft het geduurd voor het zo mooi werd . En je paard staat zeker 24/7 (ook 's winters) op de wei. Dit is echt het ideaalbeeld, zucht.
Bertus_Suzy schreef:Mijn pony is hoefbevangen geweest en zijn hoeven groeien onwijs snel..
word het minder als ik bijvoorbeeld natuurlijk bekap en kost het duurder dan een gewone smid ?
Antheman schreef:Supermooie zool en hoefjes!!
De steunsels laat je een stukje naast de straal zitten zie ik he[/qoute]
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld...? De steunsels zijn juist vrij ver weggesneden. Dit is wellicht beter te zien op de zijaanzicht foto's
Citaat:Kun jij me uitleggen waarom je het puntje bij de straal schoon hebt gemaakt? Dat deed Fernand volgens mij ook altijd en als ik ernaar vroeg, mompelde hij in de rondte
Citaat:De steunsels laat je een stukje naast de straal zitten zie ik he
Citaat:
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld...? De steunsels zijn juist vrij ver weggesneden. Dit is wellicht beter te zien op de zijaanzicht foto's
Antheman schreef:Ben het met je eens dat ze absoluut niet op de zool ofzo liggen. Het lukt me helaas niet om een circeltje in jouw foto te tekenen, dan ik ik precies aangeven wat ik bedoel.
De zijdelingse straalgroeve is zo op het oog niet helemaal uitgediept qua steunsels. Dat bedoelde ik. Dit zie ik op de foto die ik ook gecopieerd had, in de rechter zijdelingse straalgroeve. De steunsel is wel mooi laag!
Citaat:Laat maar zitten verder, het is een miniem detail.
gouda schreef:Heb op mijn werk een 19 inch tft scherm gekregen ipv 15 inch wel relaxed. Bokt beter
Kinke schreef:Mooie voeten Memory
Ant, bedoel je dat aan de rechterkant de straalgroeve diep is en links lijkt ie "opgevuld"?
Antheman schreef:HOi Lisa Melody,
Ik had net naar fotoos van je zitten kijken in Opalaas topic!
Op zich heel redelijk hoor. De zool is nog erg onregelmatig, maar dat zal vanzelf een mooie zool worden zoals bij de zool van Sjo, hierboven.
Ik zie een kneuzinkje en op diezelfde voet lijkt het alsof de hoefwand niet kaarsrecht naar beneden loopt, maar onderaan een beetje uitwaaiert, zg. flares heeft.
De witte lijn is op een aantal plekken wat verbreedt en op een paar plekjes lijkt het alsof de hoefwand een stukje eraf is, ik vermoed door de nagelgaten
mag ik vragen wie ze bekapt?