Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
russel schreef:Lucerne is te stoffig voor mijn paard en idd weer zoveel melasse. Hij wordt heel druk van veel suikers en hij krijgt dikke benen.
Wij hebben al een maand bijna geen gras meer.
russel schreef:Eigenlijk is een goede hooi al heel wat, dus met de halmen er nog aan of mooie droge voordroog. Maar dat hebben we niet en als ik dat ga inkopen, krijg ik mijn stalhouder op mijn dak, dan heb ik zijn tenen geplet.
Waratje schreef:Grasbrok misschien een idee voor je? Of Heucobs? Eventueel aangevuld met een supplement voor extra vitaminen/mineralen?
russel schreef:Waar haal je die grasbrok? Heb er wel eens naar gezocht maar in mijn regio vind ik die nergens.

karuna schreef:. Maar voor mij ben ik snel klaar voer zonder graan en melasse is er niet behalve misschien de grasbrok maar daar zit weer teveel andere zooi in.
fransje23 schreef:Ik zie nu op de site van subli ook lucerne zonder melasse!
Is ook wel fijn spul, wat stengeliger in vergelijking met die van hartog. Ook niet stoffig ofzo (zit ook een drupje zonnebloemolie door). En ze vinden het net zo lekker als die van hartog 
) russel schreef:Die lucerne moet je per pallet bestellen heb ik begrepen, is al een topic vorig jaar over geweest.
los verkrijgbaar bij de welkoop.
fransje23 schreef:russel schreef:Die lucerne moet je per pallet bestellen heb ik begrepen, is al een topic vorig jaar over geweest.
Orchid geeft aan een zakje te hebben gekocht. Misschien is het tegenwoordig wel los verkrijgbaar bij de Welkoop?