Tinkerloos schreef:Dat is dus onbegrip van jullie kant,en geen: niet rekening houden met jullie, zij rijd op een manier die jullie niet snappen,maar dat houd toch niet in dat ze meteen geen rekening met jullie houd?
Als zij plotseling afwend,zal ze heus opletten en weer afwenden als dat moet.
Je hebt ook een mond,en je kan haar vragen wat de bedoeling is als ze ineens op je afkomt bijv.b.
@nadya... zo verafschuw ik jullie paarden ook niet...
maar soms wel de mensen.....(niet altijd want we hebben er ook 1 die doet gewoon normaal met rijden en houdt er rekening mee dat er een kleine groep freestylers zijn en de meerderheid dressuur)
maar als de bak vol is met allemaal mensen die dressuur rijden
kan je ook wat minder van dat freestyle rijden vind ik persoonlijk
ik heb niets tegen dat freestyle...en met dat touw? ja ben ik op tegen inderdaard je kan niet met je touw in de lucht gaan wappere sommige paarden zijn daar bang voor.. maar ik vind persoonlijk dat het bij ons erg word overdreven waarom zal je op de grond gaan liggen als je je paard longeert om hem dan rustig te krijgen?
vind dat soort dingen niet alleen raar maar ook gevaarlijk...
en huppelent achter je paard en dan met je handen bewegingen maken als een vogel? om hem dan in draf te krijgen vind ik allemaal een beetje vreemd
maar zo vinden jullie ho,stap,draf (zoals de meeste mensen longeren misschien raar)