Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cowgirl schreef:Ik dacht vannacht: Heerlijk paardjes staan buiten...kunnen schuilen als ze willen en hebben dan nog eten ook.
Wow heb me in tijden niet zo goed gevoeld(en toch slecht geslapen
)
Overigens viel het me ontzettend mee hoe nat alles is bij ons. Die hevige regen die 2 weken geleden viel was erger.
Lenneke_ schreef:Bij Anouar is de wei nog steeds redelijk droog. Natuurlijk wel een beetje nat, maar geen modder en plassen.
Ik heb ook slecht geslapen vanacht. Alles klappert en doet dus ik schrok steeds wakker
pmarena schreef:Rena gaat morgen verhuizen gelukkig , dan kan ze dag en nacht buiten staan , zelf kiezen of ze in de wei loopt , de bak of gaat schuilen onder het genot van een pluk hooi.
Jammer alleen dat ik haar vandaag nog even uit de wei viste met een bloederige winkelhaak , lap van 10 cm huid die loshing
pmarena schreef:Rena gaat morgen verhuizen gelukkig , dan kan ze dag en nacht buiten staan , zelf kiezen of ze in de wei loopt , de bak of gaat schuilen onder het genot van een pluk hooi.
Jammer alleen dat ik haar vandaag nog even uit de wei viste met een bloederige winkelhaak , lap van 10 cm huid die loshing
Lenneke_ schreef:
Lenneke_ schreef: