Ben je nu zonder bit de polder ingegaan? Ik dacht dat dat je verboden was en Morrie het erf afsmokkelen zonder gezien te worden lijkt me wat ingewikkeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jackie schreef:
wat bedoel je met de eerste kiezen slijten vreemd af? uit je beschrijving maak ik op dat ze in een punt naar boven groeien omdat waarschijnlijk de kiezenrijen niet precies op elkaar staan. en waarvoor wacht de goeie man dan tot volgend jaar? en grof materiaal is niet nodig. daar heb ik een standard vijl voor in mijn instrumentenkoffer.
lijkt me een lastige situatie voor het paard.
ik kan boeken vullen met verhalen over DA's die inderdaad van kiezen vijlen geen kaas gegeten hebben. hoewel er natuurlijk wel enkele zijn die het wel kunnen.
Tinkerloos schreef:En in het abnormale geval dan?
Tinkerloos schreef:
Citaat:Gisteren was ik aan het Parellieen,en toen kwam er een meisje bij staan kijken,en vroeg:wat heeft het voor nut dat je steeds met dat touw en stok over je paard aait?
En toen ik het uitlegde zei ze: nou,mijn paard is zo ook al heel erg braaf en rustig,daar hoef ik niet zo gek voor te doen hoor!
smurf schreef:dat is een standaard reactie van "normals" : mijn paard kan dat allemaal al zonder al die dure poespas,of wanneer ga je weer eens echt trainen en buiten rijden????? Ik hoor het vrijwel dagelijks....