Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wicky schreef:Nee, maar dan is het paard niet meer RBe. Horsenalities zijn geen wetmatigheid, het is een tool voor mensen om de juiste strategie te kiezen. Je "leest" waar je paard is op dat moment en daar zet je techniek en strategie op. Elk paard kan op elk moment een van de vier aanduidingen zijn. Als je het hebt over "een RBe" dan is het een paard wat in de basis vaak reageert als paniekvogel.
Je leert een paard niet af om RBe te zijn, je bouwt z'n vertrouwen in zichzelf, in jou en in de wereld om hem heen op zodat hij niet meer RBe hoeft te zijn. Een LB dus.
M'n eigen RBe is eigenlijk nooit meer RBe, omdat ze de noodzaak niet meer heeft om daar te zijn. Tenzij ik zo'n grote bal op haar rug wil stuiteren......
Selka schreef:Wicky, voor welke cursus kan ik mijn RBE-er aanmelden? M'n LBE-er is in niks hetzelfde. Lijkt mij onmogelijk dat zij gelijk kunnen worden.
Wicky schreef:Het staat je vrij deze kennis zo te gebruiken als je wilt. Maar het is anders bedoelt als hoe jij het nu toepast. Jij stopt je paard in het hokje en daar hoort hij. Maar zo is het niet, zo werkt het voor mensen toch ook niet?