Touw losmaken en poetstas optillen en omgooien draait ze d'r hand inderdaad ook niet voor om.Ze heeft zich als veulen eens bijna opgehangen toen ze aan 1 touw stond en we waren daarom vrij lang een beetje huiverig om haar maar aan 1 touwtje te zetten. Toen we het uiteindelijk een keer probeerden is ze inderdaad redelijk in paniek geraakt en gaan hangen, waarna d'r touw dus af is gebroken en ze op d'r kont lag (niets aan de hand verder en ze is dan ook meteen weer de rust zelve). Vervolgens had ze door dat dat ook wel een mooie manier was om onder het poetsen uit te komen en ging ze dus nog een keer (een paar weken later), zogenaamd in paniek, hangen. (Nieuw) touw brak opnieuw en mevrouw lag met d'r kont in een plantenbak, waarna ze doodleuk opstaat en op d'r gemakje richting het gras loopt om te gaan staan grazen. Helemaal niets aan de hand dus, ze had er gewoon geen zin in. Schrok me toen wel dood, muts

Die foto met die pionnen is ook heel herkenbaar
Als je haar loslaat in de bak en er ook maar iets ligt, moet ze het vastpakken, heel hard heen en weer schudden, weggooien en dan 'schrikken' en heel hard bokkend wegrennen als het de grond raakt 
En inderdaad wat Jaan81 zegt over dat schrikken, de grootste trekkers en vrachtwagens doen haar helemaal niets, maar vorige keer vloog ze ineens met 4 benen tegelijk de lucht in omdat er een KIKKER op het pad zat
Ik ben geen beginner maar hou wel van het "ik kom er wel-idee". Dus dat wil ik op zich wel behouden .. maar het zou toch leuk zijn als ik vraag om te draven dat hij dat eventjes doet, en het niet na 10 meter zelf alweer voor bekeken houdt .. En daar zitten nog wat strubbelingen, maar dat komt wel goed, zit al veel verbetering in als ik vergelijk met een tijd terug en zijn zeker ook goede periodes geweest (heeft ook wat gezondheidskwakkels gehad dus dat speelt ook allemaal mee natuurlijk).
Ben bang dat ie onder het zadel dezelfde grapjes gaat uithalen haha.
) en heeft hij een abonnement op afbraakwerken
. Dat is gelukkig weer helemaal klaar, maar het heeft bijna een half jaar geduurd.
en ze is mega enthousiast, maar ik moet oppassen dat ze zich niet overwerkt. Ze heeft wel de neiging om bij het cirkelen te komen thee leuten in het midden