Boompje1985 schreef:loriene schreef:Ik vind het ook een smakeloze vertoning,heb het filmpje niet eens uitgekeken.
+1
Rest van de discussie ook duidelijk niet gelezen
[/quote]wel hoor ,maar dit is gewoon mn manier niet, ik vind t te onduidelijk zoals het hier gebeurd. het duurt me daarnaast te lang; ik vind het ook niet zielig voor t paard maar wel geregeld te lang en onterecht aanhouden... dan liever wat harder ingrijpen en meteen en sneller reactie en duidelijkheid. en als dit dan gebeurd door iemand die het anderen leren moet..
hoe gaan beginners dit dan aan?? 
)
ieuww de viezert
Die parelli moet eens heel erg dringend ophouden met paarden op zo'n manier te vertiefen.

Gaat ze een keer met mijn paard oefenen, werkt het niet. Nee, volgens haar is mijn paard TE sensibel
wat is dat nou voor een stierenpoepie
een boel hebben echt oogkleppen op ja.. Heel jammer want ik ken er een paar die geen oogkleppen ophebben en zij helpen mij met problemen met deze 'methode' met volledig respect voor 'mijn methode'. Mijn methode is overigens een gevalletje vanalles wat zolang het werkt voor mij en mijn paard en het werkt perfect! Mijn paard ziet er gelukkiger uit dan het gemiddelde paard op de natuurlijke pensionstalling in de buurt.