Margreet schreef:Veranderingen (voeding, stalling, bekappen etc. etc.) zie je toch vaak terug in de voeten? Is er ong. een half jaar geleden ofzo iets veranderd?
Ik ga helemaal met Margreet mee!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margreet schreef:Veranderingen (voeding, stalling, bekappen etc. etc.) zie je toch vaak terug in de voeten? Is er ong. een half jaar geleden ofzo iets veranderd?
nienke07 schreef:ow kee! Niet iets om me zorgen over te maken dus...Gewoon wachten hoe/tot het eruit groeit...
Margreet schreef:Ik heb een telefoontje gekregen van GSK en ik ben aangenomen voor een stage![]()
Het moet nog wel door de officiele kanalen heen, maar daar zijn geen problemen te verwachten. Begin mei kan ik in principe beginnen.
nienke07 schreef:Nog even een vraagje...
Bruut heeft ook een horizontale rand op zijn hoeven (op alle 4!)
Het bovenste gedeelte is donker gekleurd, dan een voelbare richel en het onderste stuk van de hoef is vervolgens lichtgekleurd...
Is dit normaal? waarom is dit? Wie oh wie..!
nienke07 schreef:Am: Pony brok nog maar sinds februari..oid...
opala schreef:Zal van het weekend uitgebreider het boek doorbladeren. In de gauwigheid heb ik dit gevonden. Strasser zegt dat hoge hielen hoge steunsels geven en die kunnen inwendig kneuzingen geven in het hoefkatrolgebied.