Twiggy2008 schreef:Mijn paard is een PAARD en die horen gewoon zoveel mogelijk buiten in de kudde.
Ik denk dat dat precies is wat heel veel mensen vergeten
Uiteraard de belangrijkste reden. Het is inderdaad mogelijk dus zo'n stal in de randstad maar eerlijk is eerlijk, het neigt bijna naar onmogelijk

Ik heb MAANDEN gezocht en niets kwam ook maar een beetje in de buurt. Deze stal neemt niet zomaar mensen van buitenaf aan, dus ik heb veel geluk gehad. De rest gaat 's winters trouwens snachts op stal, maar ik heb aangegeven dat ik haar in dat schuilstalletje wil houden, dus bij deze

Ja, de reden.. Als kind ging ik altijd op vakantie naar Drenthe, waar de paarden altijd lekker in de wei stonden. Dat vond ik zo'n fijn en vredig beeld. Het is er denk ik ook ingeslopen. Hier is het toch anders, maar ik heb me er nooit echt lekker bij gevoeld. Ze hebben inderdaad contact met soortgenootjes nodig en de ruimte om te beweging en te grazen, 'gewoon' om paard te zijn. Ik denk dat het naast de feiten ook een gevoel is. Ik voel me er gewoon niet fijn bij. Als ik haar zo op de wei zie kan ik uren kijken en me echt intens gelukkig voelen
..) maar goed, maakt niet uit. Goed voor de lijn.

Nog steeds kan ik dr gewoon wakker van liggen, al die arme paardjes opgesloten... bah!
Leuke dag gehad, tot nu toe?
Nou je bent niet de enige die aan het werk moet, ik ben vandaag ook begonnen met mijn vakantiebaantje.