Er zitten heel veel bloemen aan. Ik ben benieuwd of er ook pompoenen aan komen. Zouden de paarden ze dan opeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:en kennis van me rijdt in Brugge met een koetsje, haar man als groom mee, als je hoort wat een slecht opgevoede en afgerichte parden ze soms mee krijgt, dan stap je echt niet in ...... zou ik sowieso niet doen, ik boycot paarden op ijzers
Kinke schreef:lenneke, wat ga je doen, heb ik iets gemist??
arno8 schreef:Ik weet niet eens wat algoritmen zijn
Morrie schreef:die koetsiers zijn allemaal gediplomeerd en kunnen heel goed sturen, dus wat dat betreft is het wel veilig....
Die man die koetsjes op de dam in A'dam heeft staan (Dick met een moeilijke achternaam) had 4 jaar geleden Morrie van me willen kopen...... hij kwam in Baarle Nassau kijken of Norikers iets voor hem waren en viel als een blok voor Morrie, als ik het gedaan had, was ie nu wel verkeersmak geweest, denk ik
Lenneke_ schreef:Zat ik even in de stress
Anouar z'n paspoort was kwijt![]()
Gelukkig is hij weer boven water.
Hij zit altijd in dezelfde map, nu zat hij in een andere map. Hele huis overhoop, iedereen hier in de stress.
Arabesk schreef:180 euro voor een nieuwe
ik heb de rekening net binnen....
Kinke schreef:er zit nog een addertje onder het gras betreffende het stulpje in Duitsland...ehmmm...denk denk.....oh ja, werk heet het
Morrie schreef:zeg Len hoe laat wil de je de 13e eigenlijk weg??????? Ik moet eerst wel Morrie voeren en verzorgen hoor......