Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
memory schreef:Daar horen ze idd niet te zitten maar
tot aan daar kunnen ze best groeien als ze niet bij worden gewerkt (door ondergrond of hoefmes) Zie de tweede foto in mijn vorige post..bedoel je zoiets?
Arabesk schreef:Krommenie valt toch ook nog onder randstad
Waar hebben jullie bos eigenlijk oop? Bij Heemskerk ofzo? Die omgeving ken ik wel een beetje, vrienden van me wonen er.
memory schreef:Vind het niet gek, lijkt me aardig ingewikkeld om met een rechte vijl in een holling te moeten vijlen...daarvoor zijn dan ook hoefmesjes..
Pellie schreef:lange tonen maakt toch ook dat een paard hoger gaat opgooien en ruimere passen krijgt?
Pellie schreef:lange tonen maakt toch ook dat een paard hoger gaat opgooien en ruimere passen krijgt?
Arabesk schreef:alternatievo'snog even en je valt onder 'heksen'
![]()
![]()
Cookies schreef:Bob en ik hebben vandaag op onze paarden gelegen!!We waren een beetje met ze aan het dollen in de bak en we hadden ze een shabrak op de rug gelegd. Toen gaf ik Bob een voetje en die ging over Rex heen hangen. Nou die stond een beetje appelig te kijken en voor de rest deed ie nix. Echt braaf. Nog een paar keer geprobeerd en toen een pasje lopen, nou dat vond ie allemaal goed. Dus ik denk: kijken was Vesje doet. Nou die kuierde op haar gemak weg met mij al hangend over haar heen, en ging toen aan de shabrak van Rex vreten. Ik ben zo apetrots op ze
Antheman schreef:Buitenzinnig schreef:Helemaal mee eens...mij krijg je ook niet in een bak...![]()
Alleen rust hebben we hier in de Randstad niet
Heb je een trailer? of ergens eentje die te lenen is? Kom je een keertje met mijn knollies rijden? Met Deb?
Pellie schreef:lange tonen maakt toch ook
dat een paard hoger gaat opgooien en ruimere passen krijgt?
Margreet schreef:Ik ken vanuit de dressuur niet de truc om ruimere gangen te krijgen door de tonen lang te laten (anders zou Salinero wel snavels hebben), het is juist een goede "opzet" die hier veel aan kan verbeteren.
Sugarmiss schreef:
*knip*
Als er eens een NB-bosrit georganiseerd moet worden moet je natuurlijk hier zijn. Hier heb je nog échte bossen
:+
nienke07 schreef:Sugarmiss schreef:
*knip*
Als er eens een NB-bosrit georganiseerd moet worden moet je natuurlijk hier zijn. Hier heb je nog échte bossen
NOG niet hoor!!!Anders gaan jullie zonder mijBruut is nog niet aan bosritjes in vreemde omgeving toe!!
Antheman schreef:
Jij mag op Merrit![]()
Dus wanneer komen jullie in Zeist rijden?
nienke07 schreef:Am...Het zou wel lekker aansluiten bij ´mijn´ probleem... het stuk rondom de straalgroeven hebben Ara en ik vorige keer en de keer daarvoor ook uitgesneden ... Het lijkt er inderdaad ernstig op dat op die plekken nu juist de rand is ontstaan...
Maar stel dat... wat nu... Weghalen lost niet heel veel op..komt volgens deze theorie dan snel weer terug..Als je ht laat zitten....kan het kwaad? gaat het drukken? belemert het ( in mijn geval dan) de zool- het hoefmechanisme????
Arabesk schreef:Eh wat gaan jullie weer hard.
Heb je een foto ervan Nienke? Op zich slijten de steunsels in het wild ook door onregelmatige bodem, het is ook de bedoeling dat je dat nabootst. In NL is de bodem te zacht en kunnen de steunsels gewoon uitgroeien.
nienke07 schreef:Arabesk schreef:Eh wat gaan jullie weer hard.
Heb je een foto ervan Nienke? Op zich slijten de steunsels in het wild ook door onregelmatige bodem, het is ook de bedoeling dat je dat nabootst. In NL is de bodem te zacht en kunnen de steunsels gewoon uitgroeien.
..Het kan zijn, dat ik net als Am() nu volledig de weg kwijt ben hoor...maar steunsels lopen toch niet langs de hele straalgroeve...rondom het puntje van de straal???