Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik ben wel blij dat ik samenwoon (met één van mijn beste vriendinnetjes) want koken alleen voor mezelf vind ik weer helemaal niets... Mijn huisgenootje is in ieder geval erg blij met me, en sinds ze met mij samenwoont ook gedwongen vegetariër, haha! Mijn vriend heeft een tijdje in de keuken gewerkt en is al helemaal een ster in koken
.
) halen bij mij het beste naar boven! Als kind kon ik het zelfs veel beter vinden met dieren dan met mensen. Dat is tegenwoordig gelukkig wel iets gelijkgetrokken
.

Dan zal jimmy toch echt iets merken aan die mensen wat hem niet aanstaat. Ik verbaas me wel vaker over instinct en inzicht van dieren, ze zien zoveel meer dan wij als simpele mensjes.
. Wel geweest, maar te weinig kunnen doen. Hopelijk is het vanavond droog, zodat ik nog wel even met hem aan de slag kan, want door zijn insuline resistentie is veel beweging echt belangrijk. Mijn dochter is vannacht behoorlijk ziek geweest van haar DKTP-inenting, heel zielig. Dus ze is nu thuis en niet op school....... Gelukkig gaat het inmiddels wel beter met haar, want pfff, wat was ze huilerig en zielig. Het was ook zo'n gemene rotprik.

Ben helemaal apetrots nu!
Moest ook weer koken vanavond, omdat mn ouders er weer niet waren. Nouja 'koken', ik heb pizza's laten bezorgen.
Wilde niet weer zo'n fiasco in de keuken.
Heb wel wat appels, wortels en witlof gekocht. En dat geef ik hem dan met een pavo-koek en die kruiden. Als dat geen lekker maaltje wordt voor hem dan weet ik het ook niet meer.
Op zijn verjaardag nog wel!