Jannepauli schreef:Wat een onzin, zo'n CV..
Sorry hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gini schreef:Ja, niet dat jouw inbreng nu niet interessant. Maar 1 paard is tja, 1 paard.
Als ik alleen maar van mijn paard zou uitgaan, dan zou ik alleen maar nuttig kunnen zijn in verband met doodbrave en intelligente paarden. Het is juist door verschillende paarden in handen te hebben dat je leert van de verschillende karakters.

[***] schreef:Tja, dan stop ik er ook maar meteen mee, want zoveel ervaring heb ik uiteindelijk ook niet ...
Als je alleen iets mag, kan & wil leren van mensen die meer dan 40 jaar in de paarden zitten en mensen die 100en paarden in handen hebben gehad dan wordt het allemaal heel beperkt hoor. Maar ieder zijn eigen ding, ik heb het begrepen

). Ik heb ook gemerkt dat ik andere paarden best goed kan inschatten, door er gewoon naar te kijken. Mensen bevestigen dingen die ik vraag, of zeggen "hoe weet jij dat" .. Dus iets moet er toch wel van kloppen van dat alles ...
Iemand die wel eens kennis wilde maken met NH...
Bleek toen dat ze proffesioneel paarden inreed
) hebt en ik vind het echt bewonderenswaardig hoe je nu alles beschijft

Wijken voor druk is bij hem ook nog een probleem, op sommige momenten erger dan op andere, maarja, wat wil je ook, als je hele je leven manègepaard bent geweest die liep waar die wilde
Vraag me soms wel af hoeveel ik nog van hem moet verwachten, moet ik dat wel allemaal met hem doen wat ik doe .. Maarja, langs de andere kant doe ik helemaal niks speciaals, alleen is dat voor hem wel speciaal .. Spijtig is dat.
Je leert altijd bij, als je dat niet meer doet dan ben je vastgeroest en komt dat zowel paard als jezelf niet ten goede. Maar bedoelde gewoon dat het nu allemaal zo anders is, dat ik handvaten heb, richtlijnen, een basis waar ik steeds op kan terugvallen (en die er nu WEL goed inzit), etc. etc. Ik word ook verrast hoor, daar niet van .. de sprongen die [***] gisteren in de piste heeft gemaakt .. zonder hindernissen .. was ik even blij dat ik er niet op zat
)
LDRD schreef:Het referentiekader. Dat is iets dat je in je scala van overwegingen altijd meeneemt.