Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en zelfs de kleinste keutels vallen er niet tussendoor!
Bij de paddock en de bak hebben we een mestboy staan, en in de stal ook. Daarmee is het zo makkelijk weg te halen ! Maar juist op gras vind ik dat weer niet lekker werken.

ik voor 's ochtends voor ik naar school ga en dan is het echt nog heel erg donker... ik zat er ook aan te denken zo'n hoofdlamp te kopen.... maar geven die dingen echt zo weinig licht??
werkt hij niet meer als veearts... er was een man op bezoek bij de boer waar ik sta... en we stonden bij de paarden te kijken en ik verteld waarom ik wilde dat ze buiten bleven staan en waarom ze geen ijzers hadden... en hij was het er mee eens... laater hoorde ik dat hij vroeger veearts was maar dit lichamelijk niet aan kan en nu bij TNO werkt
Cookies schreef:Zo'n vork vind ik niet zo handig. Ik kan moeilijk bukken. De mestboy en een hark wel. Wel misleidend trouwens "mestBOY" Er zat helemaal geen jongen bij, alleen een plastic bak met steel.
Cookies schreef:Ja helemaal blij toen de PTT/KPN?TPG/TNT die doos kwam afleveren. Ik heb die hele doos op z'n kop gezet, maar niks hoor. Geen BOY.
hehe ja dát zou nog eens leuk zijn. Benieuwd hoe ze dan reageren.

daar heb ik een andere boy voor
maar een boy die de mest opruimt is ook handig
enne misschien was het wel een vrouwelijke postbode