[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:21

ik wil wel mee naar Dld, spreek goed Duits, dus dat is wel handig.....

ik weet wat er stuk is aan de auto: slechts een sensor, dat is het goede nieuws, het slechte nieuws is dat ie in de autoamtenbak zit en dat mijn beun er niet aan gaat beginnen, bij de Opel kost het me een paar 100 euro en die heb ik niet...... dan maar geen kmteller/snelheidsmeter, ik kan tot eind maart 2007 sparen dan moet ie voor de APK....... (hiermee komt ie er niet door)

Ik mag ok weer fijn met de Turkse Van naar de DA, kom net thuis en hij had weer de hele keuken en kamer onder de stront gesmeerd..... hij krijgt nu alleen nog maar speciale droge brokjes van de DA maar er is blijkbaar toch nog iets mis, alles schoongemaakt, kat in bad gestopt en nog stinkt het hier 2 uur in de wind Boos!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:26

Scheuren we nu met 250 km/uur naar Laag Soeren *LOL*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:29

geen idee hoe hard ik rijd, maar harder dan 100 kan ie sowieso niet, al niet zonder trailer...... stokoude auto hè...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:32

Oke, ik zou Anouar gerust stellen Haha!

Ik ben blij dat ik word weggebracht en opgehaald door mensen die vaker met een trailer hebben gereden. Die weten toch een beetje hoe en wat.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:36

ik zal de tomtom meenemen voor het aantal gereden km's en daarop kan je ook zien hoe hard we gaan Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:38

Er moeten wel veel spullen mee hoor

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:44

je hebt de hele achterbank om vol te stouwen, de kofferbak niet, die ligt vol met mijn zooi die ik ook nergens anders kwijt kan....
het is toch pas volgend weekend en niet dit weekend????

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:45

Volgend weekend Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:58

Ik heb ook een carrotstick Cool Clown
Niet helemaal maar hij is wel oranje.

M'n zweepje was kapot door m'n Parelli poging, nu heeft m'n moeder een oranje voor me gekocht Lovers

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 11:59

*pffiewww* gelukkig...

ik zit zo es een beetje te lezen op naturals en ik verbaas me er echt over dat sommige mensen reageren, die zijn het ergens niet mee eens (het dekentopic b.v.) en beginnen meteen te blèren over sportpaarden enz. Laat ze dat fijn in een forum voor normals doen, ik snap sowieso niet dat ze hier willen lezen, ik wil bewust niet op rijtechnisch of wedstrijden lezen en zal het nooit doen ook........ want dan erger ik me echt kapot....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:23

Aan de ene kant begrijp ik dat ook niet. Bij sommige mensen heb ik iets van 'wat doe je hier als je het toch allemaal maar onzin vindt en ons zo star en zwartwit vindt'. Maar dan kun je ook denken dat er toch ergens diep van binnen interesse is, dat ze hier niet voor niets komen lezen en posten.
Het worden er wel steeds meer, dat vind ik wel opvallend.

Net als jij Morrie, ga ik ook niet naar forums die totaal niet aansluiten op mijn visie en beleving. En ga ik ook niet zitten hakken op hun ideeën. Dat komt omdat 'dat wereldje' voor mij een gesloten deur is. En dan moet je maar zo zien: NA is dus géén gesloten deur voor hen... Pling Positief bekijken dus (al valt dat soms niet mee Knipoog.)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:30

volgens mij klikken ze gewoon op "bekijk nieuwe berichten" zien een topic staan en gaan in het wilde weg reageren..... zonder te kijken waar zo'n topic staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:33

Ja, bij sommigen zou je dat wel denken ja. Knipoog

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:34

Morrie schreef:
how interesting.... die oefening ben ik nog nooit tegengekomen....... zelfs niet op de cursus, waar toch alle oefeningen van level 1 en 2 even zijn behandeld, zal wel een level 3 oefening zijn, maar zover ben ik nog niet en kom ik ook nooit....

Ergens rond DVD 4 van Level 1
Gaat een meisje rennen met een gangenpaardje een vos als ik het me goed herinner Ja

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:34

gouda schreef:
Kijk zo wieso altijd rond voor een andere stal vind het nergens naar mijn zin hier in de buurt. Ben nu vooral aan het kijken naar stukken land die te huur zijn maar die zijn heel schaars en er mag geen stal op. Die heb ik helaas wel nodig voor de winter en natuurlijk om spullen/hooi ed op te slaan aangezien ik hier op een appartement woon. Ik geef nog niet op ooit zal ik ons stekkie vinden. Als ik een vaste baan heb wil ik een stuk land kopen per maand moet dat volgens mij wel te doen zijn.

Jessus wendy zo dichtbij?

Ja, zo dichtbij. De vorige kwam trouwens nog een stuk dichterbij...

Voor hooi hoef je op zich geen opslagruimte te hebben. Je moet gewoon aan goede voordroog zien te komen, dan kun je het buiten opslaan. Ik woon ook op een appartementje, we hebben bij de paarden een tuinkast neergezet met wat spulletjes erin. Het zadel ligt in de auto Lachen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:56

Mijn paard heeft wel een schuilstal/stal nodig aangezien ze gauw staat te bibberen en ik vind dat ze toch iets van een schuilmogelijkheid moeten hebben.

Voordroog is idd een goede tip kun je gewoon weer afdekken en zo'n tuinkast is ook een goed idee. Ga vanavond even met mijn vriend overleggen. Hier in de buurt zit een makellaar die ook in stukken land doet......misschien kunnen ze meer info geven over wat wel en niet mag hier in de buurt. Verhuur land hebben ze helaas niet en zie het hier ook nooit aangeboden worden in krantjes e.d.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:58

Wendy schreef:
Gatverdamme... ik hoor net dit!

Opnieuw pony mishandeld

Met messteken werden de geslachtsdelen verminkt. De familie heeft aangifte gedaan. De politie, die de zaak zelf niet in de openbaarheid heeft gebracht, stelt een onderzoek in. Henk ten Napel, van de stichting Zinloos Geweld tegen Dieren is bang dat er opnieuw een beul actief is, iemand die de werkwijze van de tot levenslang veroordeelde Rudolf K. kopieert.

Ik las het ook vanochten in de krant. Ben nu wel bang om de paarden snachts in het land te hebben...Het is ook vlakbij jou nu he Wendy?
Wat een zieke geest. Pony Nadique was het trouwens...schijnt weer gehecht te zijn.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:22

gouda schreef:
Mijn paard heeft wel een schuilstal/stal nodig aangezien ze gauw staat te bibberen en ik vind dat ze toch iets van een schuilmogelijkheid moeten hebben.

Voordroog is idd een goede tip kun je gewoon weer afdekken en zo'n tuinkast is ook een goed idee. Ga vanavond even met mijn vriend overleggen. Hier in de buurt zit een makellaar die ook in stukken land doet......misschien kunnen ze meer info geven over wat wel en niet mag hier in de buurt. Verhuur land hebben ze helaas niet en zie het hier ook nooit aangeboden worden in krantjes e.d.

Een schuilstal vind ik zelf ook een vereiste hoor Lachen

Tsja, ik had mazzel dat ik iemand tegen kwam die haar stuk land dus wilde verhuren.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:39

Volgens mij gaan dat soort dingen idd altijd via via. Balen dat ik hier in de omgeving (schoonhoven) amper iemand ken.....

Jij hebt echt een gaaf stuk land zo vind ik. Kun je het nog steeds goed vinden met de eigenaresse van de andere pony's?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:41

Dat gaat juist steeds beter gelukkig Lachen
In het begin had ik wat moeite om haar ook wat te laten doen in de verzorging, maar inmiddels gaat dat prima. Ze doet zelfs dingen uit zichzelf Knipoog

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:43

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:33

Citaat:
ze trouwens ook nog 2-3 uur per dag de wei in.

edit; en dan lopen ze ook nog minstens een uur per dag in de stapmolen en worden ze nog gelongeerd)

vijf uurtjes beweging per dag?? veel??

Gestoord

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:35

dat is al meer dan 80% van de paarden in NL, die komen er 1 uur per dag uit, als baasje geen tijd voor ze heeft mogen ze in de stapmolen en anders gaat baasje een heel uur dressuurrondjes hopsen.......en dan weer lekker uitrusten in het boxje van 3 x 3 , helaas de realiteit op 80% van de stallen als het niet meer is.....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:36

ik zou arabesk kunnen afvoeren naar een gesticht

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:38

In de randatad misschien ja hier is het over het algemeen wel iets beter gesteld.

Walter is zoveel vooruitgegaan sinds hij dus 24/7 op de wei staat... niks geen opgefokt en te mager paard meer.