dat heb ik weer. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dat heb ik weer.

. Voel mij diepongelukkig en boos tegelijk. Vroeger stond ik daar geen eens bij stil vond ik dat normaal maar nu
Op deze stal heeft ze al meer niet buiten gestaan dan op mijn vorige stal in een heel jaar! Ook stond ze daar dag en nacht buiten en moeten we nu al een flinke concessie doen doordat ze alleen overdag er op mag. En nu dus met de regen dus ook niet. Ben het echt ff flink zat om een paard te hebben want weet eerlijk gezegd niet wat ik hier nu weer mee aanmoet. Kan mij er niet bij neerleggen dat ze zo'n 22 uur binnen staat.
Wendy schreef:Pfff, lastig zeg!
zullen we met alle naturals maar een grote boerderij in Duitsland kopen ofzo?
Wendy schreef:Ik ben druk bezig met een vergeten opdrachtje... voordat ik mag presenteren moet ik al mijn vakken binnen hebben namelijk. Das stressen...
opala schreef:Wendy schreef:Ik ben druk bezig met een vergeten opdrachtje... voordat ik mag presenteren moet ik al mijn vakken binnen hebben namelijk. Das stressen...
Dus ... niet meer zoveel Bokken
dus nu zit ik thuis te werken
Arabesk schreef:ik krijg binnenkort het gewraakte artikel over het tegenovergestelde effect van biotine!
volgens een onderzoek gaan de hoeven langzamer groeien als je biotine bijvoert
ik ben benieuwd