Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liep echter (nog) niet kreupel dus hebben ze het niet door. 
Dus ga elk weekend met de auto ipv 3 uur reizen met OV! 
Hij was boos op me, dat merkte ik meteen, maar dat gaat wel weer over. Gewoon lekker weer veel tijd samen doorbrengen.
Allemaal witte haartjes gekregen en flink gegroeid ook!
. Wat ben ik blij voor je dat je Roxy kan houden en dat ze op het gras nog een fijn leventje kan hebben, aangevuld met wat andere dingetjes die je alsnog samen met haar kunt doen. Super!!! Ik heb echt heel erg aan jullie gedacht maandag, want het leek me verschrikkelijk. We weten allemaal dat we ooit afscheid van ons paard moeten nemen, maar als het (onverwachte) moment daar is, brrrrrr.... Nou ja, daar weten Liljebo en Sonjim alles van.
bij haar Tjitse!!! Ing, we misten elkaar woensdag, jammer, maar ik zie je heel snel!!! Misschien fiets ik zo met Nikki wel even richting paarden. Het is schitterend weer, Dani komt ook vandaag en ik ga vanavond Sammy nog even trainen. Zo heerlijk dat de avonden langer zijn!!!
Voetjes gaan ook steeds beter, voorbenen kunnen we al gewoon rustig vasthouden! Nu achter nog.
.
. Je bedoelt onze kudde toch? Of niet? (sorry, maandagochtend) Zo ja: leuk als je een keer langskomt! Fijn dat het goed gaat met Rock. Ik vond Reina er ook goed/beter uitzien. Toen ik een borstel over haar haalde kwam er echt drie kilo haar uit en in het zonnetje glanst haar (nu nog) zwartje vachtje.
. Is Tjits snel bijgetrokken wat zijn boosheid betreft?