de veulenverkiezing is begonnen!!
Hier kunnen jullie je stem uitbrengen:
viewtopic.php?f=59&t=673428&st=0&sk=t&sd=a
Onnodig om te zeggen natuurlijk, maar Banouck doet dus ook mee!

Stemmen dus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:In plaats daarvan kun je beter een enorme bom op coordinaten E9 Z8 in Waalwijk laten vallen, om al dat levend geworden vuilgespuis in 1 klap uit te roeien!!!
Welnu, de tijd voor de strijd is aangebroken, oh nee, het vuil kruipt al over het scherm, ik moet nu gaan!
JoviBan schreef:Huiskamergenoten ATTENTIE!!
Onnodig om te zeggen natuurlijk, maar Banouck doet dus ook mee!
Stemmen dus!
arno8 schreef:Na de eclatante overwinning op het huisvuil, ga ik nu mijn grenzen verleggen naar de mest op de paardenweide.
Zij die gaan scheppen, groeten u!
Morrie schreef:nog een paar weken dan moet ik ook iedere avond scheppen, van 3 paarden en later van 5..... alleen in het weekend schept er iemand anders 1 dag....
waarmee schep je het makkelijkst poep uit de wei? Vroeger deed ik het met een harkje en een sneeuwschep en dan in de kruiwagen
ik heb het niet koud, maar ik heb gewoon de cv op 20 staan
Morrie schreef:nog een paar weken dan moet ik ook iedere avond scheppen, van 3 paarden en later van 5..... alleen in het weekend schept er iemand anders 1 dag....
waarmee schep je het makkelijkst poep uit de wei? Vroeger deed ik het met een harkje en een sneeuwschep en dan in de kruiwagen
Citaat:Huiskamergenoten ATTENTIE!!
evita_ schreef:Fijn toch?Heb gestemd. Ben blij dat we niet hoeven te kiezen voor JoviBan of TL!