Al hadden Merrit en Debra en er wel iets charmanter op gemogen!
Mooi gedaan met zo´n achtergrondje in het groen. Mag je me nog eens leren

Gelukkig dat Esperanza is goedgekeurd!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:ik zal even kijken voor een andere Deb foto
*wordt geregeld*
kijk nu nog maar eens op mijn austerlitz-site-tje
die foto beter??
ellenlouise schreef:Het meest frustrerende is nog wel dat niemand weet wat er nou aan de hand is.
opala schreef:AM: kun je niet een dubbele zool, en het loslaten ervan, zien als een vernieuwing. De hoef is zich aan het aanpassen
Antheman schreef:Maar ik kan het niet uitstaan dat ik het zelf niet gezien heb.
Ik heb een periode echt iedere week lopen vijlen en de steunsels weg lopen snijden. dus ik snap het niet dat het zo heeft kunnen komen.
Waarom zag ik dat niet? Ik sneed toch alles weg?
Daar ben ik mee aan het worstelen, niet met het feit dat ze zaten!
opala schreef:Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Probeer je voor de geest te halen wat er veranderd is de laatste tijd. En misschien geven foto's nu wel uitsluitsel.
Antheman schreef:Ik ben erg aan het nadenken over de dubbele zool van Merrit. Ik snap nl niet dat die er heeft kunnen komen. Ik hou de steunsels goed bij.
In dec trok zijn hoef concaaf.
Van de week riep ik dat er een scoop was gemaakt. Dat was dus overduidelijk een dubbele zool. Ik snap echt niet dat dit zich heeft kunnen ontwikkelen.
dit heb ik op een lijst gelezen:Citaat:Dubbele zool kan twee oorzaken hebben: ± 94% zijn de steunsels die niet
herkend zijn door de hoefsmid en die als de zool worden getrimd
en rest komt door een hoefzweer(tje) op de zool
Kent iemand deze theorie?
auteur van dit stukje schrijft over een holletje onder de dubbele zool ,waar een klein zweertje in zat.
en wat kan ik nu doen om weer een dubbele zool te voorkomen??
opala schreef:Neem het leven zoals het is
Antheman schreef:Ehh; Ellenlouise, Please fill me in![]()
Whats up?
ellenlouise schreef:Er is niet echt iets veranderd. Ook tijdens haar (1e) herstel was er geen peil op te trekken. Ze kon de meest idiote dingen doen (over een hek springen) zonder dat ze daardoor ging kreupelen terwijl het er op andere momenten 'om niets' in leek te schieten.
ellenlouise schreef:Antheman schreef:Ehh; Ellenlouise, Please fill me in![]()
Whats up?
Je bedoelt wat ik zei over de mustangroll?
ellenlouise schreef:Wat er met mijn paard is heb ik hierboven beschreven.
Het heeft niets met NB te maken maar de ideeën van de NB'ers liggen het dichts bij die van mij, vandaar dat ik al schreef dat ik dit topic even zou 'misbruiken'.
Antheman schreef:Bekapper erbij halen?
ellenlouise schreef:Antheman schreef:Bekapper erbij halen?
Zitten we nou zo langs elkaar heen te praten of snap ik het gewoon niet?![]()
ellenlouise schreef:Yep, duidelijk. Wilde alleen m'n verhaal even kwijt, da's alles.
(en ik weet dat dit niet de juiste plek is, zal het niet meer doen)
Antheman schreef:[oh
In dat geval veel sterkte met je paard
[/quote]
Antheman schreef: