Alweer bijna weekend gelukkig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wat dat betreft hadden ze qua naam net andersom moeten heten (Beertje=een Tijger en Tijgertje=een TeddyBeertje).
. En veel plezier met Rock!!!

Ik ben nu helemaal overtuigd dat het snel mis zal gaan want in draf is hij nu alweer onregelmatig en alledrie zn benen waren op gaan spelen na de smid vrijdag. Het hele verhaal kunnen jullie wel even in mijn andere huiskamer lezen, dan hoef ik het niet nog een keer te typen:
Ik was na het "gevecht" (voor degenen die de link niet hebben gekeken: zn hoofdje gewassen met jeukstillende shampoo) erg blij want het is eigenlijk supergoed gegaan. Geen blinde paniek, enkel een jong dier wat het gewoon eng en pijnlijk vind dus zn neus in de lucht houd en als je te ver gaat, enkel de lucht in als optie ziet. Ontzettend veel laten lopen, die spanning er tussendoor steeds even uit. Niet boos worden maar af en toe gerust stellen en doen alsof er niks aan de hand is. Zelf dus volledig rustig gebleven en ik was daar vooral blij mee want ik ben dus echt totaal niet bang van hem. Zelfs als hij zich groot maakt en voor mn neus bijna de lucht in gaat, raak ik niet onder de indruk. Ik wist wel dat ik hem vertrouw maar op zulke momenten weet je nooit hoe je reageert he! Nou zit er ook echt geen kwaad in dat hele dier, zolang je hem respecteert zal hij je nooit bewust kwaad doen. Dat eerste is wel belangrijk want als je hem niet de tijd en rust geeft die hij nodig heeft, dan kan hij dus wel gericht gaan trappen en bijten. En terecht
Ik vond het achteraf iig erg goed gegaan, helemaal omdat hij toch elke keer braaf met me mee terug liep naar de emmer. Maakte totaal geen aanstoten om bij me weg te komen! Heerlijk zo'n dier! 
. Zo te horen heb je wel lekker van Rock genoten, je pakt het leuk aan met hem zo te horen.
. En ze is nog steeds mijn lieve knuffel die haar hoofd op je schouder legt om gekriebelt te worden ...
Edit: het kan ook zijn dat Rock even moet wennen aan de nieuwe smaak? Als je het echt wilt voeren zou je kunnen beginnen met een theelepeltje en het zo langzaam uitbreiden.
vooral het breedste deel van zn bles, dat is gewoon kale roze huid.
Na deze zomer niet meer! Het land is eindelijk eigendom van Christa zelf (daarvoor haar schoonouders) dus kan ze eindelijk de boel eens op orde maken! Hele omheining wordt nieuw!