Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:zo... ik kom thuis en van bladzijde 3 zijn we nu op 9.
Is er nog verandering dat dat naturals kortzichtig zijn en niet naar het paard kijken en de naturals geweldig zijn voor hun paard?
Of zijn we ondertussen wat verder?
runningkawa schreef:zo... ik kom thuis en van bladzijde 3 zijn we nu op 9.
Is er nog verandering dat dat normals kortzichtig zijn en niet naar het paard kijken en de naturals geweldig zijn voor hun paard?
edit

oflol: runningkawa schreef:zo... ik kom thuis en van bladzijde 3 zijn we nu op 9.
Is er nog verandering dat dat normals kortzichtig zijn en niet naar het paard kijken en de naturals geweldig zijn voor hun paard?
edit
Nadya schreef:Ik vind het ook heel goed dat het meer bekend wordt hoe het paard de ruiter het beste kan dragen. Dat leren ze niet meer op de paardrijlessen op de manege (of andere lesclubjes). Helaas.
Maar daar leren ze al zoveel niet meer.....

griebels schreef:Maar dat het bewezen is maakt voor de echte harde naturals niet uit, die hebben een eigen mening
Miska schreef:griebels schreef:Maar dat het bewezen is maakt voor de echte harde naturals niet uit, die hebben een eigen mening
Je kunt ook alles steeds over 1 kam blijven scheren en de discussie op die manier gaande houden, door dit soort uitspraken te blijven doen om een tegen reactie te krijgen.
Getuigt van net zo weinig respect!
Maar omdat anderen het doen vindt jij het geoorloofd om het ook te mogen doen?
Als je wilt dat het veranderd, zul je echt 1st bij jezelf moeten beginnen!
runningkawa schreef:Toch ken ik niet veel normals die zeggen, je moet een bit in doen of je moet een deken opdoen.
Maar andersom krijg je wel... als je goed bent voor je paard doe je geen bit meer in, laat je de deken af....
Ik heb echt het idee dat het om willen turnen van de ander voornamelijk van de naturals komt...
Want normals hebben er niet over nagedacht... die hobbelen zo rond omdat ze het zo geleerd hebben ( ook al hebben ze geleerd naar de uitdrukkingen en lichaamstaal van paarden te kijken, want dat past niet in het normal beeld dus dat kan niet dat ze daar naar kijken)
kan het mis hebben, maar dat is mijn idee
runningkawa schreef:Toch ken ik niet veel normals die zeggen, je moet een bit in doen of je moet een deken opdoen.
Maar andersom krijg je wel... als je goed bent voor je paard doe je geen bit meer in, laat je de deken af....
Ik heb echt het idee dat het om willen turnen van de ander voornamelijk van de naturals komt...
Want normals hebben er niet over nagedacht... die hobbelen zo rond omdat ze het zo geleerd hebben ( ook al hebben ze geleerd naar de uitdrukkingen en lichaamstaal van paarden te kijken, want dat past niet in het normal beeld dus dat kan niet dat ze daar naar kijken)
kan het mis hebben, maar dat is mijn idee
griebels schreef:Nadya schreef:Ik vind het ook heel goed dat het meer bekend wordt hoe het paard de ruiter het beste kan dragen. Dat leren ze niet meer op de paardrijlessen op de manege (of andere lesclubjes). Helaas.
Maar daar leren ze al zoveel niet meer.....
Dat is al bewezen met drukpunt belasting op de wervels boomloos vs boom
Maar dat het bewezen is maakt voor de echte harde naturals niet uit, die hebben een eigen mening
Ik had het over iets heel anders. Namelijk het feit dat een paard moet leren hoe het ruitergewicht te dragen. Iets wat men over het algemeen niet meer leert op de gemiddelde maneges en lesclubjes.Miska schreef:Tja, het werkt gewoon 2 kanten op en beiden houden het in stand zonder dat het de schuld is van iemand.
Actie geeft reactie!