ShannaY schreef:Waar blijven die foto's nou!
Whahahah, ik heb ze niet (lalalal ruiter hahahah) misschien een nieuw topic openen met bitloze dressuurruiters gezocht.
Zet dan wel even de link neer want ik ben ook nieuwsgierig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ShannaY schreef:Waar blijven die foto's nou!

, of niet?
en dat zonder bit en ruiter 
Pensionnetje schreef:Wat maakt het nou uit WIE het is? Er is aangetoond dat het kan.
Daarmee is de discussie klaar toch? En rug weggedrukt? Pfff.......
Zo blijft er altijd wat te zeuren. Deze man heeft bewezen dat het kan en hoe!
Maar dit kan hij ook met bit.
At the end maakt het geen bal uit waarmee, maar slechts hoe!
blensink schreef:Is dat ik niet van dressuur houd maar mijn paard kan het denk ik ook bitloos met een goede dressuurruiter. Geboren talentje, of niet?

Als hij maar lekker ontspannen over zijn rug loopt. En ik denk dat de meeste recreatieruiters ook zo denken
MysticTinker schreef:Die is nog wat korter dan een hackamore met korte scharen, dus iets vriendelijker dan een normale hackamore. Maar persoonlijk zou ik de neusriem wel liever wat dikker zien.. Ik denk dat het ongeveer even sterk inwerkt als een gewone trens, maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het paard.. het ene paard heeft een erg gevoelige mond, het andere paard heeft een heel gevoelige neus..
Maar dat komt dus omdat meneer suikerziekte blijkt te hebben
)
Citaat:Dat zijn eigenlijk de enige bitloze foto's die ik op mn computer het staan.. meestal rij ik de echte trainingen mét bit.