Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicolletje schreef:Pipo, hoe komt het dan dat het gros van de mensen denkt dat ze het koud hebben of ziek worden van geen deken
terorita schreef:ben eerlijk gezegd benieuwd wie z'n paard in de opfok in polen doet.....denk eerlijk niet dat dit dure KWPNertjes zijn
Citaat:dat is bullshit artrose is slijtage !!!!!!!!
mariekie schreef:Hoe doen naturals dat met dekken:?
Als je een hengst voor een merrie zet is toch ook niet natuurlijk.
Misschien wil die merrie die hengst wel niet.
Dat is toch ook ander dwang dan![]()
terorita schreef:Nicolletje schreef:Pipo, hoe komt het dan dat het gros van de mensen denkt dat ze het koud hebben of ziek worden van geen deken
ga jij na het sporten in je blote toedeledokie naar buiten???
mariekie schreef:Hoe doen naturals dat met dekken:?
Als je een hengst voor een merrie zet is toch ook niet natuurlijk.
Misschien wil die merrie die hengst wel niet.
Dat is toch ook ander dwang dan![]()
dowie schreef:dan heb je het wel ver laten komen zeg!!!!!!!!
terorita schreef:ga jij na het sporten in je blote toedeledokie naar buiten???
Nicolletje schreef:Pipo schreef:Daar sla je de plank al mis. Paarden krijgen geen deken op omdat ze het koud hebben of krijgen,
Pipo, hoe komt het dan dat het gros van de mensen denkt dat ze het koud hebben of ziek worden van geen deken
Visconti schreef:@terorita: heb jij een vacht?
Citaat:dat is bullshit artrose is slijtage !!!!!!!!
SAKKIA schreef:Nou hun paarden wel
maar de paarden van pipo zijn geschoren en hebben dus wel een deken nodig om niet te hard af te koelen na de training. Julile paarden hebben een dikke vacht die hun warm houd
SAKKIA schreef:dowie schreef:even aan alle naturals ......................... stel je paard loopt kreupel en de kliniek constateerd artrose en raad speciaal beslag aan om zo min mogelijk pijn te hebben .... doen jullie dat ????
stel je paard heeft bronchites ......... geef je ventipulmin of laat je hem lekker zo erbij staan in sta volkomen achter pipo ik vind het onzin als je paard zijn been breekt laat je hem dan op natuurlijkewijze overlijden of geef je hem eem spuit ik vind naturals zulk onzin gooi je paard in het wild en kijk er niet meer naar om dat vind ik een natural
Je kan die eerste vraag ook nog breder maken!
Paard heeft artrose en heeft speciaal beslag nodig om pijnloos door het leven te gaan EN er nog op te kunnen rijden. Wat doe je dan?
Dank je je paard af om je principes of help je het dier voor een pijnloos leven en voor je eigen plezier?
terorita schreef:dus omdat ik een velletje heb...en het paard een vachtje mag ie nat naar buiten....
Nicolletje schreef:Dan zou ik als ik jou was de werking van de paardenvacht eens goed bestuderen ja
dowie schreef:en waarom ontstaat er sluitage? Door het extra gewicht van de ruiter en door het heel lang meegaan van een paard (ouderdom) laten deze twee situaties toevallig niet voorkomen in het wild
slijtage word voor merendeel veroorzaakt door verkeerde stand in de benen en het is erfelijk!!!!!!!!!!als jou paard koliek heeft laat je hem dan doodgaan dat is natuurlijk wel het meest natuurlijk
dowie schreef:is de waarheid