Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:ja laten we NL vooral kaal en plat houden
Sees schreef:Ik weet niet of het niet mag, misschien is het wel een goed idee. Ik weet alleen niet of de stalhouder het goed vindt aangezien er dan twee moeten komen omdat we twee kuddes hebben en dan moeten deze dus wel 3 à 4 x per jaar verreden worden. Dat is de pest van een pensionstal, ik ben verder gewoon ZO tevreden dat ik mijn paard ook niet daarom weg zou halen. Weidegang blijft altijd een grote issue en vind maar eens een stal waar ze zo lang naar buiten gaan als hier en je ook nog de nodige faciliteiten hebt. Ik zou ook al heel blij zijn met een paar enorme bomen langs de weides hoor maar waar vind ik een aantal uit de kluiten gewassen bomen en hoe overtuig ik ze om naast de wei te komen staan?
Tinkerloos schreef:laetitia schreef:Ik heb dat nu dus ook.Hoe doen jullie dat nu het zo vroeg donker wordt?? Mijn jaarling staat bij een boer die totaal geen verlichting heeft!!
En ik kom vanaf mijn werk dus rond half 6...ik moet hem dus gaan 'zoeken' in het donker!!!!
Hebben jullie daar ook ervaringen mee?
Als ik kom en roep,dan komt ze naar het hek,dus ik hoef niet te zoeken.
Morrie schreef:ik ook, heb geen oog dichtgedaan vannacht en zit me nu af te vragen hoe ik vanmiddag 5 uur ga halen op m'n werk zonder in slaap te vallen.....
Cowgirl schreef:Heerlijk paardjes staan buiten...kunnen schuilen als ze willen en hebben dan nog eten ook.
Wow heb me in tijden niet zo goed gevoeld(en toch slecht geslapen
)
.