Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 08:21

Jammer hoor dat het er mensen zijn die roet in het eten hebben gegooid. .

schumiegirl

Re: Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 08:40

Ik heb met stijgende verbazing de laatste pagina's gelezen. Cissy bedankt voor je inzet en hopelijk trekt het allemaal nog bij.

deCent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:43

Ohw nooo, ik las het net ook op Facebook!
Ik snap er weinig meer van eerlijk gezegd, maar Belgie gaat dus ook niet meer door begrijp ik dat goed??

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:05

cissy schreef:
Kennelijk heeft diegene die zich onsportief gedraagt nu 'geklaagd' bij de baas en mij een dictator }> genoemd en hij heeft de clinics afgezegd omdat hij niet van drama houdt.

KE wat?????? nu gaat ineens de clinic niet meer door????

Nou diegene die dat gedaan heeft...........EN BEDANKT. Er waren mensen hier die echt wel graag wilden en je hebt het nu dus voor ons allemaal verpest.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:34

goed. 1 aso die het voor de rest verpest.. lekker is dat. gaat diegene dan zelf even een goede vervanger regelen? ook al kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die WS kan evenaren, (anderson misschien)

tnx.. but no tnx..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:24

Ik heb op FB bij WS ook een berichtje geplaatst of hij zich wil bedenken want om het nu op dit banketstaaf 'drama' af te ketsen is wel heel vervelend, kies dan gewoon iemand anders die het regelt als je dat vindt maar afzeggen is wel heel makkelijk.

Kennelijk heb ik het allemaal verpest maar ik denk zomaar dat eea niet helemaal goed vertaald is wat ik heb gezegd want WS kent geen NL. En in België hebben sommige woorden ook een heel andere betekenis dan in NL, neem nou het woord poepen.... :j

Maar goed ik wil best het boetekleed aantrekken hoor als dat nodig is, maar het wordt wel helemaal uit zn verband getrokken als ik het commentaar op FB goed lees.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:28

ik heb gezocht maar kan het niet vinden. is het er alweer afgehaald ofzo?

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:49

niks van aantrekken cissy...niet jou fout
als anderen achter de rug van organisatoren dingen zelf gaat regelen, tja dan gaan er dingen niet goed.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:52

Cissy ik doelde niet op jou met mijn post. maar op diegene die zielig is gaan doen naar WS toe. Waarop hij zoiets had van "bij dat stelletje miepers hoef ik niet zo nodig".
Imo snappen zij echt wel dat er soms dingen anders gezegd worden door ons. Ik heb nog wel eens iemand van de AQHA aan de foon, geeft soms hilarische taferelen :D
WS is 1 van de weinigen die ik nog niet op FB heb. Ik kan dus niet lezen wat daar gezegd is. Maar ik kan me niet voorstellen dat het op een uitleg van jou kant is.
Edit: precies wat Ann zegt.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:15

Ik ga er niet meer over zeggen anders wordt het alleen maar nog verder uitgekauwd. Ik heb aangegeven dat er maar iemand anders moet gaan organiseren en dat het niet leuk zou zijn als eea niet doorgaat en meer kan ik niet doen op dit moment.

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 16:23

Ik heb al wel eerder een clinic van Cira Baeck georganiseerd maar, dat is wel even ander koek dan een WS uit Californië voor een clinic regelen.
Daarbij wil ik wel helpen mocht er hulp nodig zijn om het te organiseren.
Ik spreek goed Engels dus, daar zal het zeker niet aan liggen.
Het zou namelijk erg zonde zijn dat het om dit soort taferelen niet meer door zou gaan!

Joke13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:47

anhighwood schreef:
dus joke...je hebt gereserveerd bij warwick zelf?
dan omzeil je toch degene die het organiseert?
dan betaal je niet mee aan de bak huur...kosten voor lunch ect ect.

natuurlijk wel, daar betaalt toch iedereen een deel van. hoe kan je nu "niet betalen" voor de piste en je lunch. als je tickets voor een of ander evenement koopt, kan dat toch ook via verschillende kanalen en dan betaal je toch ook gewoon mee voor je eten? het is gewoon compleet van de pot gerukt waarover mensen zich hier kwaad maken met als resultaat dat er nu niets meer doorgaat.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:31

ik las het. en voor de vele die geen drama gemaakt hebben is het ook voorbij

;( _-:(

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:32

@ joke...dus moet de organisatie nog meer werk verrichten, en voor de mensen die bij hun boeken uitrekenen en dan voor de mensen die via de achterdeur binnen komen, want dat moet dan wel weer in evenwicht zijn.
en er zijn beperkte plekken, dus hoe moet de organisatie weten hoeveel plekken ze voor haar boekingen dan heeft?
sorry ik zou als organisatie het ook zeker niet waarderen.
ja...het moet gezellig blijven, maar die boekt bij die en de ander weer bij een ander, gaat iedereen maar wat doen he!
nee credit voor diegene die het opgepakt heeft en nu de zogenaamde boete kleed aan moet trekken?
nop dacht het niet!!
HAAR valt niets te verwijten!!!!

Mijn persoonlijke mening doet er niet toe, mijn profesionele mening, omdat wij ook altijd met dit soort zaken te maken hebben zegt, nop geen correct gedrag en ze heeft het gewoon zeer netjes verwoord!

An (en dit is van mijn kant uit het laatste wat ik erover zeg, anders krijgt cissy dat ook nog op haar dak!)

(Uiteraard gaat ze ermee door, en hij komt gewoon, al moet ik eigenhandig zijn ticket zelf betalen!!
Er zijn er zat die graag die 2 dagen met hem mee maakt, dus dat gaat gebeuren ook!!!)

Diesel1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:27

Ik kan het bericht van WS niet vinden zou het graag lezen..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:03

staat niet op zijn persoonlijke FB maar op die van de trainingssite

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:08

Nou. Leuke boel weer.
Overigens wil ik wel zeggen (ik volg alleen dit topic en verder geen mail/fb/whatever) dat ik als buitenstaander die graag mee wil doen met haar warmbloedje erg schrok van het bericht van Cissy. Vond het erg aanvallend en denigrerend, het had wat mij betreft best wat genuanceerder gebracht mogen worden.
Ik begrijp dat er mensen zijn die buiten dit topic om gewoon verzekerd willen zijn van een plaats en rechtstreeks bij WS reserveren. Maar zoals ik het nu begrijp is de hele organisatie om WS hier te krijgen in handen van Cissy geweest? Dan lijkt het me een kleine moeite om te communiceren dat er mensen zijn die zich buiten Cissy om aangemeld hebben en deze aanmeldingen door te schuiven naar haar. Er kan maar een kapitein aan boord zijn.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:21

cissy schreef:
staat niet op zijn persoonlijke FB maar op die van de trainingssite

Linkje? Ik kan het ook niet vinden?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:28

Ik ga geen linkje zetten, dat wordt vast weer verkeerd opgevat, doe maar zijn volle naam met toevoeging Performance Horsemanship erachter dan kom je er vanzelf.

Ik verbaas me vooral over de reacties van de Amerikanen. Kennelijk toch een hele andere cultuur dan hier in NL en ook België is heel anders wat dat betreft. Maar ik ben te blond om dat te begrijpen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:31

cissy schreef:
Ik verbaas me vooral over de reacties van de Amerikanen. Kennelijk toch een hele andere cultuur dan hier in NL en ook België is heel anders wat dat betreft. Maar ik ben te blond om dat te begrijpen.

Hoe bedoel je dat? Dat WS niet meer wil komen?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 02:16

Even voor de duidelijkheid, ik ga hier niet verder uitwijden over hoe wat wie en waarom, dat heeft geen enkele zin. Degenen die het echt willen weten kunnen me vinden.

Zaak is de boel weer op de rit te krijgen zodat eea alsnog kan doorgaan. Ik ben er klaar mee!

snellemerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 09:54

Jammer dat dit door mij geplaatste onderwerp, waarin ik alleen maar wilde peilen of er belangstelling in NL zou zijn, werd overgenomen door mensen die blijkbaar al meer contact hadden met de Schillers dan ik. Omdat het leek dat zij meer en beter wisten hoe en wat dan ik, heb ik mezelf aan de zijlijn gezet en ook niet meer met de Schillers gecommuniceerd over een clinic, want wie ben ik.
Inmiddels is het contact met de organisatie in Turnhout ( en ik heb werkelijk geen idee van welke inhoud dan ook!!) blijkbaar geëscaleerd en hebben de Schillers besloten te cancelen.

Ik ben wel blij dat ik me er niet in heb gemengd en hoop dat ik nu de kans krijg alsnog met schone lei met de Schillers te communiceren. Wat mij betreft gaat deze discussie hier niet verder en komt er een slotje op dit topic zodat er geen verdere onduidelijkheden kunnen ontstaan. Ik weet inmiddels dat er belangstelling genoeg is, dus dat is dan dat. Mocht er toch iets gaan gebeuren dan komt er geen discussie meer maar een aankondiging van een evenement. Hou dat dus maar wat in de gaten. Ik doe mijn best, maar beloof niks! Fijne feestdagen allemaal!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:14

In elk geval mijn dank aan Cissy die er al veel werk van heeft gehad en heeft geprobeerd om voor anderen wat moois te organiseren! Jammer dat sommigen het nodig vonden om om haar heen te gaan. Ook flauw van de amerikanen trouwens die blijkbaar wisten dat er een NL organisator bezig was en diegene niet even doorverwezen..

Ik hoop niet dat Cissy bij deze het organiseren van dergelijke evementen stopt, nieuwe ideeen hoor ik nog steeds graag.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:10

snellemerlin schreef:
Jammer dat dit door mij geplaatste onderwerp, waarin ik alleen maar wilde peilen of er belangstelling in NL zou zijn, werd overgenomen door mensen die blijkbaar al meer contact hadden met de Schillers dan ik. Omdat het leek dat zij meer en beter wisten hoe en wat dan ik, heb ik mezelf aan de zijlijn gezet en ook niet meer met de Schillers gecommuniceerd over een clinic, want wie ben ik.
Inmiddels is het contact met de organisatie in Turnhout ( en ik heb werkelijk geen idee van welke inhoud dan ook!!) blijkbaar geëscaleerd en hebben de Schillers besloten te cancelen.

Ik ben wel blij dat ik me er niet in heb gemengd en hoop dat ik nu de kans krijg alsnog met schone lei met de Schillers te communiceren. Wat mij betreft gaat deze discussie hier niet verder en komt er een slotje op dit topic zodat er geen verdere onduidelijkheden kunnen ontstaan. Ik weet inmiddels dat er belangstelling genoeg is, dus dat is dan dat. Mocht er toch iets gaan gebeuren dan komt er geen discussie meer maar een aankondiging van een evenement. Hou dat dus maar wat in de gaten. Ik doe mijn best, maar beloof niks! Fijne feestdagen allemaal!

Het was handig geweest als je überhaupt iets van je had laten horen. Lekker makkelijk roepen naderhand nietwaar?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:56

Mijn gedachte Ania. Er zijn meerdere geweest die snellemerlin een PB gestuurd hebben, incl ikzelf. En waarin stond dat het mss handig was hier te reageren. Imo ook een beetje te makkelijk nu alweer Cissy de zwarte piet toe te schuiven. Als je toen gewoon gereageerd had, had er overleg kunnen zijn. En er is lang genoeg gewacht door zowel Cissy als Helga voordat zij erin sprongen. En dat gebeurde ook alleen maar omdat er van jou kant geen gehoor kwam.

Overigens van mijn kant, ik haak af. Ik heb het hele verhaal niet eens gevolgd, maar door de ontwikkelingen hier op FB eens rondgekeken. En ik blijf bij mijn standpunt, ik snap nog steeds niet what the fuss is about. Maar ik ben wel zover dat imo de heer Schiller zelf er meer een punt van maakt, en dramaqueen speelt, dan diegene die probeerde hier wat op poten te zetten. En ik had toch van hun kant meer professionaliteit verwacht.

Als een organisatie iets organiseert moet diegene ook alle touwtjes in handen krijgen. En niet via de Schillers zelf, mensen voorrang krijgen omdat ze toevallig al meer contact hadden. Geen enkele professionele organisatie zou hiermee akkoord gaan. Ze zouden zich zelfs compleet uit de organisatie en alles er omheen moeten houden. Alles wordt immer voor hun geregeld. En als er mensen toch proberen via een achterdeur binnen te komen zouden zij (als eerste) diegene door moeten verwijzen naar de organisatie. Juist om dat soort drama's en negatieve dingen te voorkomen.
De organiserende persoon of personen zijn nl diegene die alles regelen. Overal voor garant moeten staan. Niet de Schillers. Wat Ann al zegt, 1 kapitein op het schip.