arno8 schreef:ik vraag me af of die mensen een leuke relatie hebben...
Haha, arno, foei, je weet toch dat je paarden en mensen niet kunt vergelijken op seksueel gebied?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:ik vraag me af of die mensen een leuke relatie hebben...
Wendy schreef:arno8 schreef:ik vraag me af of die mensen een leuke relatie hebben...
Haha, arno, foei, je weet toch dat je paarden en mensen niet kunt vergelijken op seksueel gebied?
Auky schreef:Als ik al die verhalen over jouw stalgenoten hoor els, dan ben ik éxtra blij dat ik bij Rixta sta, hihi!
Citaat:ik doelde meer op die verhalen van die meiden die alleen maar kunnen zeiken dat Morrie aan het werk wil en hij ijzers onder moet
Lenneke_ schreef:Anouar was zo vervelend aan het doen
Ik zet z'n bak met eten voor z'n neus, gooit hij hem om. Alle granen over de grond. Dus moest ie het maar van de grond eten. De eerste paar happen ging dat nog wel, maar daarna ging hij na elke hap lekker om zich heen lopen kijken. Hij wilde totaal niet dooreten. Hij heeft uiteidelijk een kwart opgegeten, toen wilde hij echt niet meer. Nou ja, jammer dan hoor.
Hij doet al een paar dagen zo. Het is niet dat hij het niet lekker vind, want als je het voor z'n neus zet, valt hij meteen aan. Maar na een paar happen wil hij andere dingen doen dan eten.