ikke schreef:Fellor schreef:
Het ligt er vaak meer aan in welke directe omgeving je zit waar je je oordeel op baseert. je kan als je in belgie woont niet goed vergelijken met nederland want je weet niet goed hoe het er hier aan toe gaat en andersom. Als je echter de hoeveelheid websites e.d. over het onderwerp ziet uit belgie doet het niet onder voor nederland.
Oh?
Nou, ik kan vrij goed inschatten wat er op paardengbied populair is aan de andere kant van het slootje. Kwestie van zo af en toe eens een babbel hebben met gelijkgestemden in dat gebied. En nee, wat ze daar doen is evenmin heilig, maar het geeft je soms wel eens een verfrissende kijk op zaken......
Jij probeert overal een goed/slecht van te maken. Dit ging puur en alleen over hoeveel mensen aan nh doen in belgie en nederland. Mijn post ging erom dat daar ook heel veel websites en insturcteurs e.d. zijn dus dat het niet direct minder populair is daar. Niks goed/fout.
En dat continue andere mensen bestempelen als kortzichtig vind ik ook vrij respectloos. Je hebt geen idee hoe mensen zich oriënteren, waar ze lessen, of zelf naar het buitenland zijn geweest om dat te doen of lessen bij buitenlandse instructeurs enz.
Wat jij doet is niet op een normale manier informatie uitwisselen maar goed/slecht, beschuldigend, neerkijkend reageren op alles wat anders is dan bij jou. Die open blik zou ik zelf eens gaan toepassen.