Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Morrie schreef:hebjij geen vakantie Eva? Bij ons is het restaurant dicht in de vakanties
ik heb in totaal 7 vuilniszakken troep weggegooit en er gaan 4 dozen spullen mee... vooral schoolspullen enzo. dat dat allemala in een hokt van 4 bij 4 gelegen heeft. 
Morrie schreef:sjips het salaris staat nog nie top mijn rekening, kan ik dus geen nieuwe lamp kopen want ik sta hartstikke rood, kan niet meer pinnen.......
aangezien het er gisteren al had moeten zijn, begin ik me wat zorgen te maken, straks PZ maar es bellen, want ik was ook al gedelete bij de servicedesk en m'n pasje deed het niet vorige week.....
na 1 dag al naar huis van een blindedarmoperatie?????? Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en 6 weken thuis op bed en toen kon ik nog niets..... 30 jaar geleden
Kinke schreef:buigt voor Ara...welkom terug![]()
Goedemorgen!

, *joegij* ik heb nl. nog niet alles... 
.
Citaat:Leuke foto's Els!!! Als ik nog tijd heb deze week kom ik miss nog ff bij je langs. Morrie aaien en de bullsnaps éindelijk brengen .
!
. Keet is zelf 1.60; alleen die toont veel groter door der opgerichte hals, gigantische front en kont. Die weegt ruim 700kilo; aldus het mooie meetlint die ik kreeg bij Equimax.
. Zag zondag op Animal Planet bij 'A stable life' van die warmbloedhengsten, vind ik dan echt totaal niet mooi
Net als Arabieren, die barbie-Haflingers en andere modern gefokte rassen, denk aan hoogbenige ranke Friezen van 1.70 , verschrikkelijk