Dit is niet de wei die autoweg wordt, dat is namelijk de winterweide, dit is een deel van de wei

met stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Ze staan op een behoorlijk groot stuk, die overlopen naar drie smallere, behoorlijk lange weitjes met aan weerszijden bomen, struiken, riet, begroeiing (hier en daar is het moerassig) en vrijwel alles is omgeven door watertjes, zowel slootjes als grotere watertjes. Er zijn in totaal drie metalen hekken, verder is het een en al natuurlijke afzetting. Op de lente- en zomeravonden zie je er regelmatig hertjes, hazen, konijntjes, tot zelfs dassen aan toe. Het is wel een eindje lopen vanaf de boerderij, ik heb het er graag voor over. Ik zit er graag uren naar de kudde te kijken en te genieten van de rust. Geen last van mensen, van verkeer, alleen maar de paarden en de natuur. Het zijn geen recente foto's, maar zo ziet het er wel uit eerdaags (zo groen).

). 

, maar niet omdat hij een Draver is. Heb niet zoveel met die algemene termen over een ras. Zo is elke Fjord lomp, elke Arabier nerveus en elke Draver gevoelig. Een Draver zou voor je door het vuur gaan, als hij je eenmaal vertrouwt. Nou ja, ik ben van mening dat je dat met elk paard voor elkaar kunt krijgen, niet alleen met Dravers. 

Fijne pasen nog allemaal! 
Heb in alle zones kunnen lopen bij Blessa tijdens de wandeling.
Ben wel te laat om inge een prettige week te wensen dus dan leest ze dit maar achteraf 
En rock is wel koel maar echt geen typische koudbloed qua karakter, daar is hij veel te gevoelig voor.
Gaan ook vergunning (alweer) aanvragen voor een schuilstalletje... ben benieuwd!
Bah! Zwerte schreef:wat een luxe liljebo! Volgens mij heb je echt een heerlijk leven daar in zweden.
Rock wil idd heeeeeel dicht bij me zijn. Hij staat echt het liefste tegen me aan. Is echt superlief, helemaal aangezien hij vorig jaar dus nog op een x aantal meter afstand stond van iedereen. Aan zn ogen zie je echt alles als je erop let. Foto's, films e.d. valt het mij ook altijd op en ik verbaas me ook altijd dat anderen dat niet zien.
Ik ga tegenwoordig regelmatig met christa mee naar wedstrijden (L1) en ik erger me altijd rot... Het is net een timmerschool: zagen en nog meer zagen. Hier en daar een rotschop uitdelen, wat plukken en trekken en tadaaaa kijk een hoe mooi en doodongelukkig mijn paard loopt! Nou doet christa daar gelukkig niet zo aan mee (ruben loopt bijna altijd met oortjes naar voren geprikt en tralalala door de bak) anders kon ik dat ook niet aanzien. Elke keer zijn er mensen die ik toch echt het liefst van het paard af trek... Je hoort ook continu opmerkingen als: "hij is echt supervervelend; hij wil niet; hij misdraagt zich" etc. Alles ligt altijd aan het paardBah!
Ik ben niet zo gefocussed op het rijden alleen, ik vind alles wat ik met Sam samen kan doen leuk. Dat hebben meerderen hier, he, en dat vind ik echt leuk!!!