Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marina schreef:AM: Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand van 100 kilo zijn paard niet hinderd...
Ik wil ze ook absoluut niet op mijn paard hebben (maar daar mag toch al bijna niemand op rijden)
Morrie schreef:Van leer?ik heb nog een sidepull achterin de auto liggen, die moet terug naar margreet... heb er 1 keer mee gereden maar vond het 10 x nix..... onduidelijk ding
Antheman schreef:marina schreef:AM: Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand van 100 kilo zijn paard niet hinderd...
Ik wil ze ook absoluut niet op mijn paard hebben (maar daar mag toch al bijna niemand op rijden)
Dat kan ik me ook niet voorstellen.
Tinkerloos schreef:Morrie schreef:Van leer?ik heb nog een sidepull achterin de auto liggen, die moet terug naar margreet... heb er 1 keer mee gereden maar vond het 10 x nix..... onduidelijk ding
arno8 schreef:Ik vind het zo raar, die diagrammetjes met lengte mens en lengte pony... Maakt dat echt zoveel uit? Volgens sommige diagrammen zou ik een enorme reus van 1.75 moeten rijden. Maar ik vind die groot gefokte paarden er vaak maar slapjes uit zien, volgens mij kunnen die eerder minder dan meer hebben...
En daarbij: het gaat toch vooral om het gewicht dat de ruiter heeft? Daarbij heb je dikke en dunne paarden, en de lengte van de rug van een paard heb ik nog niet terug gezien in een diagram. Maar het lijkt mij dat een uitgerekte fries minder kan dragen dan een compacte haflinger.
arno8 schreef:Oh ja... ter info: omdat Ara een tijdje weg is, heb ik mezelf even benoemd tot opperbevelhebber der naturals, maar dat begrijpt iedereen natuurlijk wel...
Visconti schreef:Kan je niet een hoofdstel lenen van iemand?Ik begin nu weer helemaal te twijfelen over mijn toekomstige hoofdstel