Twiggy, hier is het ook de hele dag al guur. Ik hoop maar dat rock het nu niet te koud krijgt nu hij zo mager is geworden... Gelukkig heeft hij een badkuip vol met hooi om zich warm te houden!
Een kudde paarden kan ik ook uuuuuuuuren naar kijken, zo'n mooi gezicht altijd! Ik zat net foto's door te kijken en zag er een aantal kuddefoto's tussen in het zonnetje, heerlijk! En een aantal waarin ik uiteraard tussen de paardjes zit hahaha
Nog een mooie foto gevonden van rock in zn mooie krabhouding! Nou is dit een jaar geleden en heeft hij deze manier van krabben helemaal geperfectioneerd en ziet het er nu nog meer opgevouwen maar vooral veel soepeler uit. Die achterbenen kan hij nu NOG wijder zetten
. Kom ik met een borstel aan of aai ik hem op en rond die plekjes, geen enkel probleem. Dus dat is dan wel een verschil met Rock...... 

Ik zal morgen ook weer eens m'n camera meenemen naar de knollies.
.
Maar het is natuurlijk wel bizar dat de bioindustrie e.d. zich aan allerlei regels moeten houden en dat de paardensector er vrijwel geen heeft wat betreft huisvesting e.d. Hopelijk komt er wel wat!