Ik zou best mod willen zijn, lijkt me leuk. Zit toch veel op bokt en de meest van tijd zit ik maar wat doelloos rond te kijken als het stil is op bokt. Maak ik m'n tijd nog nuttig. Maar helaas, ze wilde me niet de vorige keer
ik zou voor geen prijs mod willen zijn, ben op m'n werk de hele dag al een soort mod, loop de hele dag al dingen te verbieden en mensen terecht te wijzen *braak* staat in mijn taakomschrijving namelijk
ik zat net op het bakhek even te babysitten op een Haflinger, de eigenaar was ff iets halen en het beestje kwam keurig voor me staan en gaf toestemming om op te stappen, had alleen m'n been er maar overheen hoeven te doen, heb het maar niet gedaan, beestje wordt nooit bereden, is een wandelpony......
Ik was zonder touwtje op Anouar gaan zitten naar de wei. Er lagen alleen nogal wat plassen dus meneer sprong van links naar rechts in galop. Niet zo'n succes dus.
ik was gisteravond in de wei op Morrie geklommen maar stond er na 2 minuten wer naast voor ie ging galopperen en me zou lanceren, dat galopperen heeft ie nog een poosje at librty om me heen mogen doen daarna, kan ie overal heen, giga weiland, gaat ie rondjes om heen galopperen en hij is niet eens blondT
Ik geloof dat Anouar wat manen mist bij z'n schoft na dit ritje
Eenmaal achterin bij het hek er weer af gegaan, hek open. Anouar gedag gezegt. Neemt hij me toch een sprint. Het eerste stuk was alleen nogal modderig, dus ik kreeg een hele lading modder in m'n gezicht
nu ik niet verder kan met parelli en het weiland niet uit kan, ga ik maar weer verder met kunstjes leren, die haflinger kan kusjes geven op commando en het goede voorbeen opbeuren, dat vind ik ook wel geinig en Morrie leert snel kunstjes, vindt ie leuk. Of ik een kusje van Morrie ook leuk vind, is de vraag......
Anouar houdt niet van kunstjes. Hij leert snel, maar hij vind er geen donder aan. Heb al genoeg pogingen gedaan. Hij werkt twee keer mee, daarna is ie het zat en gaat hij staan slapen. Jammer, want ik vind het wel leuk.
Morrie vindt het geweldig, ergens ver voor Parelli hebben we alle vrijheidsdressuurkunstjes gedaan, die had ie al in Oostenrijk geleerd, nu doet ie alleen nog een beetje buigen, knielen mag niet meer, dat kraakt erg en dan loopt ie 3 dagen kreupel, dingen als zitten en liggen doe ik niet meer
Wanda heeft een hengst van 4, als je die laat circlen om je heen, komt ie nooit meer voor je langs, want zodra ie achter je rug is, gaat ie erbij liggen, heeft iemand hem ooit geleerd, zooo grappig joh.....
Als ie ergens een blok hout of een biels ziet, gaat ie er ook op staan, wat kan je nou nog met zo'n beest, behalve aan het circus verkopen?????
jeetje 3 maanden in the big city, jij liever dan ik....
ik heb er nog wat collega's wonen, die hebben allemaal de kids net uit huis, misschien willen die iemand in huis, maar dat kan ik nu niet vragen, watn ze zijn vast allemaal wel op vakantie nu
Angela: Ben je terug van je huwelijksreis, vertel ......
Boek voor degenen die vrije tijd hebben: Een paard liegt niet van auteur Chris Irwin. Je moet het gelezen hebben om te snappen waarom ik het een goed boek vind.
Ik deed een poging tot Parelli Niet sirieus hoor. Jij sloeg met je stick bij Morries billen op de grond (toch?) en dan ging hij opzij. Ik sloeg heel zachtjes op de grond, zweep door midden. Volgens mij heeft Anouar heel hard staan lachen
Anouar raakt steeds helemaal in paniek als hij in de gang staat en ik twee stappen richting buiten zet. Hij is echt bang dat ik hem daar laat ofzo. Ook al pak ik alleen een borstel uit m'n bak die bij de deur staat Dat wordt nog wat als hij straks weer 's nachts op stal moet
jippie!! Netam is nu officieel van mij ik ben zo blij met mijn knappe ventje... en natuurlijk kan ik jullie de foto's niet onthouden viewtopic.php?f=53&t=631652&hilit=