opala schreef:Startrek. Vroeger vond ik het leuk ja, maar nu ben ik het ontgroeid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Startrek. Vroeger vond ik het leuk ja, maar nu ben ik het ontgroeid
Arabesk schreef:ik vond William Riker altijd zo'n lekker ding
smurf schreef:Wij kunnen voorlopig niet meer naar het bos, geintje van rijkswaterstaat, ze zijn met de A27 bezig en hebben alle meuk op het pad waar wij het viaduct over gaan gepleurd, grote hopen stenen en een enorme hoop hout, je kan er niet langs........ degenen die naar de rijvereniging moeten, moeten over de andere brug, dan ben je fijn een uur onderweg....
smurf schreef:Wij kunnen voorlopig niet meer naar het bos, geintje van rijkswaterstaat, ze zijn met de A27 bezig en hebben alle meuk op het pad waar wij het viaduct over gaan gepleurd, grote hopen stenen en een enorme hoop hout, je kan er niet langs........ degenen die naar de rijvereniging moeten, moeten over de andere brug, dan ben je fijn een uur onderweg....
Antheman schreef:Scheelt weer ,heb je daar een mooi excuus voor om dat stuk te vermijden.
Margreet schreef:Antheman schreef:Scheelt weer ,heb je daar een mooi excuus voor om dat stuk te vermijden.
Hee, en ik dan
Buitenzinnig schreef:Arabesk schreef:ik vond William Riker altijd zo'n lekker ding
Gadverdamme!!!!Er zaten trouwens helemaal geen acteurs bij met wie ik wel een beschuitje zou willen eten...laat staan de hei omploegen
Antheman schreef:Maar je kunt vast ergens tussen/onderdoor!!!
Antheman schreef:Arabesk schreef:ik vond William Riker altijd zo'n lekker ding
Zeg ,wat mis ik hieraan??? Soort van Patty Braak, maar dan anders ofzo????
Margreet schreef:Antheman schreef:Maar je kunt vast ergens tussen/onderdoor!!!
Met Morrie?! Dan loopt 'ie klem
Vlakbij een oprit van de snelweg is niet echt de plek voor een experiment... Moet je toch niet aan denken zeg dat 'ie de snelweg op rent...
Nou ja, het zal allicht niet zo heel lang duren.
Citaat:Scheelt weer ,heb je daar een mooi excuus voor om dat stuk te vermijden.
Citaat:Smurf ging geloof ik toch het erf al bijna niet af? Maar voor jou is het inderdaad jammer...
Citaat:Sorry, over je bosrit heen gelezen....
Arabesk schreef:*ligt in een deuk*
ach geordie vond ik ook leuk!
Citaat:vind je reactie niet helemaal gepast hoor.
Sugarmiss schreef:Ik kijk tegenwoordig weer naar StarTrek. Die nieuwe doctor lijkt me wel wat. Het is een hologram, dus je kunt hem uitzetten![]()
Plannen voor het weekend; een
deur voor in het nieuwe hekwerk maken. Gisteren de elek.zaagtafel uitgeprobeerd en ik heb al mijn vingers nog![]()
Verder ga ik eens proberen een flesje van dat spul van Jackie op Ebay te scoren