Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) .
. Ik zie wel meteen in de spiegel dat ik er beter uitzie
. En heerlijk te lezen dat je zo trots was/bent, super!!
). Toch zou ik er zelf wel moeite mee hebben als ik mijn paard alleen maar in het weekend kan zien. Ik kan gewoon niet zonder Sam, soms wel een dagje, maar liever niet. Al ga ik alleen maar even knuffen ofzo, dat is ook goed, als ik geen tijd heb. Ik heb geluk gehad dat dit plekje zo dicht bij huis is. Ik vind trouwens dat de kudde het goed doet momenteel. Cooky eet ook wat meer met de andere paarden, Tjitse lijkt weer wat vrolijker en de rest doet het ook prima. Het land is geslepen, dus niet meer zo'n rommeltje. Laat het gras maar komen.
Twiggy2008 schreef:Dani, jouw paard staat er prima bij en wordt ook prima in de gaten gehouden (ook door mij). Toch zou ik er zelf wel moeite mee hebben als ik mijn paard alleen maar in het weekend kan zien. Ik kan gewoon niet zonder Sam, soms wel een dagje, maar liever niet.
) Maar het is het één of het ander. Of Reina hier gezellig bij mij in de buurt hebben, maar dan wel op stal (nu lieg ik, er zijn wel wat 24/7 buiten plekken, maar voor blub kies ik niet en voor een kleine paddock kies ik ook niet), óf een gelukkig en gezond paard met een paardenleven. Dat laatste staat bij mij voorop, dat is prioriteit nummer één, altijd (bij jou ook, dat weet ik wel, maar jij hebt het geluk alles van beide mee te pikken
).
!
Die heeft veel te weinig momenteel.
)
. Dat is helemaal langs mij heen gegaan op bokt.
Kan me voorstellen dat jij (en Sonjim) je (jullie) paarden heel, heel erg missen. Een ander paard vult dat gemis niet op, maar die hebben weer een ander plekje in jullie hart. Onze harten zijn gelukkig groot. Sterkte met het verlies, hoor.
Succes met haar nieuwe leven als blootvoets paard!
Wel erg vervelend van je weiland, zo'n laatste plekkie hou je toch liever zoals het was! Kan me goed voorstellen dat zoiets je tovch erg raakt, vind ik niet meer dan normaal.
. Het was echt een beetje guur, maar nog wel droog. Eerst kwam Reina even kroelen (knuffelpaard
) en toen kwam Tjitse al aangewandeld. Die stond met Sam verderop te grazen. Tjitse begint voor mijn gevoel wat beter in zijn velletje te komen (hoop dat Inge dit van de week leest, ik moet je nog mailen, meis
). Hem lekker gevoerd, geborsteld, geknuffeld en tegen hem aan gekletst
. Zijn wintervacht vliegt er af. Daarna met Sam aan de slag gegaan.