Inge als je dit leest: Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je!Ik vind het ook flauw, dat 1 april gedoe. Heb er ook helemaal niks mee. Inderdaad is het grappig als je nog op school zit en zout in de koffie van de leraar kan doen, maar dat ontgroei je toch een keer.

Ik word ook echt pissig als ze mijn avatar gaan veranderen.
Ik vind 1 april ook flauw, mijn collega's gelukkig ook anders had ik niet naar mijn werk gedurfd, denk ik!
. Reina heb ik als veulen gewoon goed laten ontwormen, na het afspenen kwam ze bij mensen te staan die standaard alle paarden nav mestonderzoek ontwormde, zo ook Reina dus. Ik vind het wel een hele handige methode, maar het zit ook nog tussen mijn oren dat mijn paard opeens vol wormen zou kunnen zitten zonder dat ik dit weet en dus te laat ben. Maar aan de andere kant heeft ontwormen alleen maar zin als je paard wormen heeft. En daarbij ben ik ervan overtuigd dat paarden die minder ontwormd worden zelf een betere weerstand opbouwen tegen wormen en dus minder besmettingsgevaar hebben. Voordat Reina verhuisde in januari heb ik haar wel weer ontwormd zonder een onderzoek vooraf. Kortom: ik ben er nog niet helemaal uit hoor
.
Maar ik ben nogal huiverig voor het te laat zijn als er dan toch een wormbesmetting is. Ik blijf voorlopig toch maar standaard ontwormen en wissel wel de middelen af.
)

en Sam stond met Tjitse op het tweede stuk. Ik heb zowel Tjitse als Sam uit het land gehaald vandaag en toen ik ze weer terug bracht crossten ze beiden heel, heel hard naar de kudde terug. En dan weet ik, het wordt zomer.
. Ik hou het wel bij in mijn speciale dagboekje van Sam, maar ik doe het ook een beetje op gevoel en dat gaat al jaren prima.
. Het is zo'n lief, hoogsensitief en eenkennig paard. Echt een schatje is het, doet geen vlieg kwaad. Nog een paar weken en dan is zijn baasje weer in het land en wat zal hij blij zijn!!!
. Als de koop doorgaat, wat ik dan je plan met hem? Qua opfok enz.

Weer een tijdje geleden voor mij, hoe gaat het met iedereen hier?
(Twiggy, thans voor het lenen van de DVD's, na het weekend gaat fase 2 eraan geloven!!)