Hier nog een ' Natural'
Momenteel even bezig, maar druk bezig met het overleggen over de aanschaf van een knappe tinker baby.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. Welkom en wat leuk dat je misschien een baby paard aan gaat schaffen! Leuk profiel, ben het zowaar nogal met je eens
. 
. Dankje, ze is inderdaad heerlijk! Eind deze zomer wordt ze alweer twee (en heb ik haar dus ook alweer twee jaar).
. 

Ik ben geen ochtendmens maar ik sta toch altijd wel rond 7 uur op. Dan kan ik tenminste rustig aan doen. In de lente/zomer heb ik er niet zo'n moeite mee (behalve nu de klok net verzet is), maar in de winter is het wreed!
Twiggy2008 schreef:En wat ik het enge er aan vind, is, dat ALS er wel een wormbesmetting is, je er zo laat bij bent.

Was gelukkig ook niet het geval. 
Ik zet mijn wekker altijd standaard een kwartier voordat ik mijn bed uit wil/moet, want het duurt even voor ik wakker ben. Maar ik heb nou eenmaal genoeg aan zo'n 6 uur slaap per nacht. Mijn 'echte' ritme is om 2/3 uur gaan slapen en om half 9 wakker worden, dat kan helaas alleen in weekenden en vakanties.
Twiggy2008 schreef:Heeeeeey hallooooo allemaal!!!
Vue, welkom en ja, leuk profiel.![]()
Spannend dat je met een Tinkerbaby bezig bent. Ik las je verhaaltje over Billy, wat zielig... Wat zul je hem missen.![]()
Maar er komt dus waarschijnlijk een nieuwe paardenliefde.

Twiggy2008 schreef:Heeeeeey hallooooo allemaal!!!
Wie toch ooit verzonnen heeft dat je vroeg op moet staan??? Vooral in de winter, dat is helemaal tegennatuurlijk, zo in het donker.
. Heeft ook zo moeten zijn met Spikkel en jou. En gelukkig maar!!! Ja, het thuisfront hier wilde destijds nog even wachten met het kopen van een paard, maar ik was zooooooo gek op Sam op MP (ik zat al maanden rond te surfen op MP natuurlijk
). En na een paar dagen was hij ineens van MP verdwenen. Gelukkig had ik het emailadres van zijn toenmalige eigenaresse bewaard en een paar weken later waren we het hier thuis inmiddels wel eens over het aanschaffen van een paard, dus toen heb ik als een speer gemaild of Sam er nog was. En YESSSS, hij was er nog!!! En wat ben ik blij met hem, hij is HET gewoon.
ja in tshirt....

Een paard die echt helemaal van jezelf is is toch anders. Op een bepaalde manier sta ik ook veel meer open voor haar dan voor andere paarden en pony's in mijn leven. Simpelweg omdat ze helemaal van mij is en alles op mijn manier kan gaan en ik niet bang hoef te zijn dat ze verkocht wordt of iets dergelijks. 
Heb er toch een prettiger gevoel bij dan bij mestonderzoek.
ik ben dus nog altijd aan het wachten tot ze hem aan me willen verkopen en dan heb ik dus twee paarden (oh die arme studenten hahahaha lang leve een vriend met werk!) Aangezien ik dus ook alleen in het weekend bij ze ben, was het zeker niet de bedoeling een paard te kopen. Dat wilde ik pas doen als ik afgestudeerd ben, werk heb en een boerderij! Maarja soms loopt het nou eenmaal anders! En ik word elke keer dat ik hem zie gelukkiger dat ik hem gekocht heb, wil hem absoluut niet meer kwijt!
word weer betablokkers slikken voor mij binnenkort!
Hoe ik dat dan ga doen moet ik nog zien, maar het is echt mijn bedoeling en grote droom om mijn twee lievelingen samen te kunnen houden.

Maar 15 graden is ongeveer mijn grens wat betreft me prettig voelen. Bij die temperatuur kan ik nog kleding aan waar ik me prettig in voel zonder het heel warm te krijgen. 

Geeft hem maar een dikke verjaardagsknuffel.
).