Dan ga ik snel weer mijn warme huisje op zoeken. Heb nog genoeg huishoudelijk gedoe te doen, ik verveel me echt niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), ontspanning....... Hierdoor voel ik hem nu juist nog beter aan, denk ik.

Kreng kostte 200 euro maar past perfect! Maar ze hebben die dus alleen in 300gr + fleece en regendeken met fleece. De overgang van zo'n dikke deken naar niks vind ik te groot en een ongevoerde regendeken vond ik weer te weinig met de vrieskou.... Dus waren ze beide nodig...
Dat is het enige voordeel dat ik kan bedenken aan dekens. 
Om nou 10 km door dit weer te fietsen is zelfs voor mij geen pretje (winterliefhebber en wat regen kan ik ook wel waarderen).
Ik ben minstens 7 keer zeiknat geregend vandaag, vooral zo vervelend als je dan nog moet werken. Ik hoop dat het volgende week wat beter is. Dan gaat de staleigenaresse op vakantie en moet ik dus wat vaker heen en weer fietsen.
. Gezellig. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf geen ratjes als huisdier zou houden (is ook niet handig met twee poezen in huis
). Ik ben meer van de konijnen en de katten in huis.
Het gaat wat beter, ze lijkt veel minder benauwd en ik heb haar vandaag nog niet horen 'reutelen' (dat betekent dat je het ademen kan horen als een soort rochelend 'vochtig' geluid).
Het zijn heel gezellige diertjes maar ik kan me voorstellen dat je andere voorkeuren hebt hoor.
Ik ben eigenlijk wel gek op de meeste dieren, maar paarden, ratten en honden zijn favoriet. Ik heb trouwens wel een kat maar dat gaat wel goed.
Alle ratten hebben wel gevoelige luchtwegen maar zij heeft het in extreme mate. De lente is gelukkig voor haar wel het beste seizoen; kachel minder aan en de ramen meer open voor frisse buitenlucht zonder dat het meteen stikkend benauwd is zoals in de zomer. Dus ik hoop dat ze het eventjes goed blijft doen op de medicijnen die ze nu heeft.
Ik weet alleen wel dat ik heel lang ontroostbaar zal zijn als de jongste, Pukkie, ooit dood gaat. Ze zijn allemaal leuk en lief, maar dat beestje is zo grappig.
Elke dag nieuwe streken. 

Van mijn opa geweest, ik gebruik hem deze week even omdat ik wat vaker naar de paarden moet nu de staleigenaresse op vakantie is. Heb hem vanmorgen meteen getest, wat een lachen zeg.
Gaat nog best snel zo'n ding, daar kwam ik in de eerste bocht achter.
Ik ga straks wel op mijn gewone fiets hoor, maar om 's ochtends snel naar stal te gaan om de paarden buiten te zetten is dat ding best handig.
.
:

)

? Ik wilde het even delen, het was gisteren zo'n vertederend beeld en vooral een heel 'natuurlijk' plaatje ...
Ik heb haar in mei een jaar.
(Ik haat de zomer.)
naar de paarden en dan werken. Tot later!