Zijn het nou wel of geen scoops??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cookies schreef:Champagnekleur, het staat het erg goed (niet tegen Bob zeggen). Met bijpassend halstertouw.![]()
Zijn het nou wel of geen scoops??
Antheman schreef:Zo begon ik bij Merrit
Hier dacht ik dus overduidelijk te zien dat hij zijn eigen scoops had gemaaktZie dat rode cirkeltje
Duidelijk he???
En dit is??????
Citaat:dubbele zool van overgroeide steunsels??
opala schreef:Het lijkt idd of de zool daar zich terugtrekt of plaats maakt voor een nieuwe lagergelegen zool, er is duidelijk een opstaand stukje hoefwand, alleen wat dat lichte gedeelte is, kun je niet goed beoordelen. Wat mij wel opvalt dat het lijkt
alsof de zool aan het toongedeelte boven de hoefwand uitsteekt, maar het kan natuurlijk een vertekend beeld zijn.
opala schreef:Het lijkt idd of de zool daar zich terugtrekt of plaats maakt voor een nieuwe lagergelegen zool, er is duidelijk een opstaand stukje hoefwand, alleen wat dat lichte gedeelte is, kun je niet goed beoordelen. Wat mij wel opvalt dat het lijkt alsof de zool aan het toongedeelte boven de hoefwand uitsteekt, maar het kan natuurlijk een vertekend beeld zijn.
jackie schreef:opala schreef:Het lijkt idd of de zool daar zich terugtrekt of plaats maakt voor een nieuwe lagergelegen zool, er is duidelijk een opstaand stukje hoefwand, alleen wat dat lichte gedeelte is, kun je niet goed beoordelen. Wat mij wel opvalt dat het lijkt alsof de zool aan het toongedeelte boven de hoefwand uitsteekt, maar het kan natuurlijk een vertekend beeld zijn.
de lichte stukjes zijn de echte zool, de gelige gedeeltes zijn de overgroeide steunsels vastgestampt op de eigenlijke zool.
ik zou de steunsels ook tot aan de straalpunt weggehaald hebbe en de rest bij de toon hebben laten zitten. slijt er vanzelf wel af.
bij een "dooie" poot had ik natuurlijk wel in gehakten daarna doorgezaagd :+
opala schreef:Dubbele zool ... wanneer je een half jaar terug het gehad had over een dubbele zool, had ik je raar aangekeken. Ik zie hier dingen die ik nog nooit eerder heb gezien. Wel grappig hoe veeeeeelzijdig een paard is
jackie schreef:omdat het zo leuk is:
hier nog een keer de hoef van Jackie met een overgroeid steunsel
Je schuine streepjes even correct gezet!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VC7CGBL7[/img]
jackie schreef:probeer het nog een keer:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VC7CGBL7[img]
[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=47MWH4JM[img]
jackie schreef:dat moet verdorie toch automatisch gaan.....![]()
Antheman@ het is inderdaad een duidelijk geval. mooi voor het archief
Sugarmiss schreef:@Jackie: welk 'goedje' heb je in de scheur gedruppeld. Sugar heeft ook al 2 jaar een scheur voor in de hoef. Als het geregend heeft c.q. nat is dan zie je hem amper, maar zodra het droger wordt dan is ie er weer. Hij wordt niet groter, maar groeit er ook niet uit. Ik heb al aan een hoornzuil zitten denken, maar daar kom je ook alleen maar achter als je de boel rigoreus opensnijd en dát was ik niet van plan.