Wel vervelend zeg, dat ze haar hier zo hebben "behandeld". Enig idee wat er dan eigenlijk fout is gegaan?Ik ben vorig jaar met waps naar de DA gegaan, voor het eerst sinds 10 jaar. Maar haar gebit was nogal slecht en ik wilde dat goed hebben voordat ze echt oud is. Eerst kennismaking, leek me belangrijk voor haar om eerst een goede ervaring te hebben. DA hier in de buurt die ik nog niet kende. Meneer vond dat onzin! Ook was het onzin om rekening te houden met de narcose, stress heeft niet zo'n invloed daarop...jammer dat ik vlak daarvoor net had geleerd dat het VEEL invloed kan hebben. Nou die heeft me niet weer gezien dus. Dan maar mn eigen DA maar dat is veel verder weg dus meer reistijd voor haar. Maar daar kreeg ze tenminste wel een infuus extra e.d. en werd ze extra in de gaten gehouden. Hij was juist blij dat ik het aangaf! Wel opvallend dat ze dan dermate bang is, dat ze letterlijk verlamd. Net een lappenpop! Handig maar wel erg zielig.
Wappie kan dus ook niet met andere katten, bleek wel. In haar eentje is ze veel gelukkiger en vooral rustiger. Blijkbaar toch ook beetje sociaal gestoord. (madam ligt nu prinsheerlijk voor mn toetsenbord, tegen mij aan te pruttelen)
Vreemden vind ze hier lang niet zo eng als bij mn ouders. Nou geef ik ze ook altijd instructies, alleen aaien als ze zelf naar je toe komt. En de manier waarop.
Ik zie vanaf hier idd de tv toren. Verder geen idee, ook wat hogere flats ten westen ervan?
Geeft niet dat je kamelot niet kent hoor. Alleen als metalfan hoor je dat te kennen
Zullen ze ook vast niet op de radio draaien. Edit: hier een youtube nummertje: http://www.youtube.com/watch?v=J-TUufvK0gU
RP: ik heb ook het idee dat de jeugd veel asocialer is geworden. Ik moest er vroeger ook niet aan denken om zo te reageren.
En dat is zo heerlijk, met dit weer in de wei liggen! Alleen jammer dat bij ons de bodem nog drama is en je dus in de blub moet liggen.... gelijk een modderbad
Ik ben wel meer van de 'female fronted' metal, maar dit kan ik op zijn tijd ook heel erg waarderen.

Echt heerlijk gewerkt.
. Door de storm was álles eng, witte hekjes, blaffende honden, ingespannen paarden die zo lekker over de weg kletteren met hun ijzers... Nou ja, we zijn in ieder geval redelijk snel weer terug gegaan, de paarden hoeven maar één rare sprong te maken en ze kunnen zo onder een auto liggen bij wijze van. Safety first he
.
Zaterdag echt heel lui en brak op de bank gehangen de hele dag. Ach, we krijgen nog kansen genoeg met de lente voor de deur!
.