Bah ik heb vanochtend met die wind diesel gemorst op mijn kleren en nu stink ik naar diesel.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Waar zijn die takken dan voor? Dat ze kunnen knagen ofzo?
Ik moet hard aan t werk vandaag... dus ik ben niet zo heel veel op bokt denk ik vandaag..
nienke07 schreef:Am: Had het gelezen hoor...van de scoops vanMer! toppie!...hihi...dacht alleen dat ik in het verkeerde topic beland was...t gaat hier meer over monden dan over voeten![]()
![]()
![]()
Citaat:...t gaat hier meer over monden dan over voeten
Pellie schreef:leuk dat ie zijn eigen scoopies gaat ontwikkelen. een beide voorbenen AM?
gam stelt soms zijn eigen menu samen als hij de kans krijgt; berk, els, eik (ja zelfs eik), braam, wilg en fluitekruid
smurf schreef:in dat geval zal ik jullie het verhaal van de tandarts besparen
Citaat:het is wel zo, ik word af en toe SCHIJTZIEK van de extremisten van het natuurlijk bekappen.
toen Lisa heel erg bevangen was kreeg ik allemaal commentaar dat we te snel opgaven (ze kenden de situatie niet eens) en verschrikkelijke fotos van open teenijzers, (foto van een hoef met ijzer die er lang geleden onder was geslagen en ze hadden laten zitten, ja dan vergroeid die hoef wel ja....) etcetera.
Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui.
Arabesk schreef:viewtopic.php?f=13&t=392346&start=25
Niemand van ons zit daar (en Nick en Riant en schaapjuh ook niet), toch is er een aantal NB-ers die op een rustige manier NB uitleggen. En wederom worden NB-ers extremisten genoemd......Citaat:
het is wel zo, ik word af en toe SCHIJTZIEK van de extremisten van het natuurlijk bekappen.
toen Lisa heel erg bevangen was kreeg ik allemaal commentaar dat we te snel opgaven (ze kenden de situatie niet eens) en verschrikkelijke fotos van open teenijzers, (foto van een hoef met ijzer die er lang geleden onder was geslagen en ze hadden laten zitten, ja dan vergroeid die hoef wel ja....) etcetera.
Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui.
Knus
smurf schreef:Vanavond hanenpoten bij het avondeten Margreet???
Alacairion schreef:edit: de 2e keer heb ik idd niet meer naar antwoorden gekeken, maarja; toen was het al te laat, ze was al ingeslapen.
in deel 1 had ik het al een keer gevraagd, en op paardnatuurlijk meerdere keren van de zomer ook... Vandaar.
Maar ik geef toe dat ik op t moment nogal in de zorgen zit en vandaar n beetje overreageer. Het doet me gewoon zoveel pijn dat we LIs niet hebben kunnen redden.
opala schreef:Alacairion schreef:edit: de 2e keer heb ik idd niet meer naar antwoorden gekeken, maarja; toen was het al te laat, ze was al ingeslapen.
in deel 1 had ik het al een keer gevraagd, en op paardnatuurlijk meerdere keren van de zomer ook... Vandaar.
Maar ik geef toe dat ik op t moment nogal in de zorgen zit en vandaar n beetje overreageer. Het doet me gewoon zoveel pijn dat we LIs niet hebben kunnen redden.
Heel veel sterkte hoor
Alacairion schreef:edit: de 2e keer heb ik idd niet meer naar antwoorden gekeken, maarja; toen was het al te laat, ze was al ingeslapen.
NickAltena schreef:Dus ? hoe heet je bij ons op het forum?
Gr, Nick