De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 11:03

Hm ja die kies MOET er wel uit, hij zit scheef en ze drukken mijn hele gebit scheef *konijn*. In één van de twee zit ook een gaatje, en dat voel ik heeeel erg goed. De laatste weken beginnen ze sowiezo pijn te doen, *druk druk*.

Bah ik heb vanochtend met die wind diesel gemorst op mijn kleren en nu stink ik naar diesel..... Stoom uit je oren *hoofdpijn*

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 11:10

Arabesk schreef:
Waar zijn die takken dan voor? Dat ze kunnen knagen ofzo?

Ik moet hard aan t werk vandaag... dus ik ben niet zo heel veel op bokt denk ik vandaag.. Boos!

Takken zijn een welkome afwisseling in het menu. Goed voor de tanden. andere voedingstoffen, gewoon lekker.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:29

Am: Had het gelezen hoor...van de scoops vanMer! toppie!...hihi...dacht alleen dat ik in het verkeerde topic beland was...t gaat hier meer over monden dan over voeten Knipoog Haha! Knipoog Haha!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:30

nienke07 schreef:
Am: Had het gelezen hoor...van de scoops vanMer! toppie!...hihi...dacht alleen dat ik in het verkeerde topic beland was...t gaat hier meer over monden dan over voeten Knipoog Haha! Knipoog Haha!

hihi

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:42

leuk dat ie zijn eigen scoopies gaat ontwikkelen. een beide voorbenen AM?

gam stelt soms zijn eigen menu samen als hij de kans krijgt; berk, els, eik (ja zelfs eik), braam, wilg en fluitekruid Vork

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:53

Citaat:
...t gaat hier meer over monden dan over voeten

in dat geval zal ik jullie het verhaal van de tandarts besparen Lips are sealed

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:59

Pellie schreef:
leuk dat ie zijn eigen scoopies gaat ontwikkelen. een beide voorbenen AM?

gam stelt soms zijn eigen menu samen als hij de kans krijgt; berk, els, eik (ja zelfs eik), braam, wilg en fluitekruid Vork

Ja, beide voorbenen!

Leuk he, 2 jaar geleden had ie nog behoorlijke platpoten en kon hij nauwelijks een stap verzetten zonder zijn schoenen.

Heb jij een"gekruidde" wei dat Gam zijn menu kan samenstellen?
Zomers pluk ik altijd takken ,mijn zomerweide(weet nog niet of ik dit jaar daar weer terecht kan) is eigenlijk te klein, maar voor mijn rondbuiken dus prima. Op een gegeven moment is het gras echt op en voer ik van alles bij en vooral takken! Wilg, Els, eiken blaadjes zijn zwaar favoriet, Merrit vindt fluitenkruid ook heerlijk! Vork
Paar weken terug heb ik ze in het bos laten grazen en Merrit koos de brandnetel, ik heb hier nog steeds een emmer met gedroogde brandnetel staan, kan ik wel weer eens voeren. Knipoog
Andor koos de distel, dat begrijp ik wel , want we zijn hem aan het reinigen, daar past de distel erg goed bij. Koe

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 13:00

Smurf, hoe was het bij de tandarts?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:11

smurf schreef:
in dat geval zal ik jullie het verhaal van de tandarts besparen Lips are sealed

Ja vertel

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:34

viewtopic.php?f=13&t=392346&start=25

Niemand van ons zit daar (en Nick en Riant en schaapjuh ook niet), toch is er een aantal NB-ers die op een rustige manier NB uitleggen. En wederom worden NB-ers extremisten genoemd......

Citaat:
het is wel zo, ik word af en toe SCHIJTZIEK van de extremisten van het natuurlijk bekappen.

toen Lisa heel erg bevangen was kreeg ik allemaal commentaar dat we te snel opgaven (ze kenden de situatie niet eens) en verschrikkelijke fotos van open teenijzers, (foto van een hoef met ijzer die er lang geleden onder was geslagen en ze hadden laten zitten, ja dan vergroeid die hoef wel ja....) etcetera.

Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui
.

Knus Vork

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 13:39

Heb gereageerd Ara, net als jij Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:51

Ik heb net een haan gevangen, wat een K*Tbeest Boos!
Vang 10x liever een paard! Straks het mormel nog wegbrengen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:56

die dame heeft op pagina 11 van dit topic iets gevraagd waar direct op gereageerd is door Ara en AM, heeft ze zeker over het hoofd gezien.....

Vanavond hanenpoten bij het avondeten Margreet??? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:56

Arabesk schreef:
viewtopic.php?f=13&t=392346&start=25

Niemand van ons zit daar (en Nick en Riant en schaapjuh ook niet), toch is er een aantal NB-ers die op een rustige manier NB uitleggen. En wederom worden NB-ers extremisten genoemd......

Citaat:

het is wel zo, ik word af en toe SCHIJTZIEK van de extremisten van het natuurlijk bekappen.

toen Lisa heel erg bevangen was kreeg ik allemaal commentaar dat we te snel opgaven (ze kenden de situatie niet eens) en verschrikkelijke fotos van open teenijzers, (foto van een hoef met ijzer die er lang geleden onder was geslagen en ze hadden laten zitten, ja dan vergroeid die hoef wel ja....) etcetera.

Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui
.

Knus Vork

Ja he.
M'n paard is ingeslapen omdat zij niet meer gered konw orden van deze rotziekte, vandaar dat ik zo knus reageer. Maargoed; ook niet jullie schuld.
Ik hou erover op..

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:58

Welkom, Alcairon..wel een heel kort door de bocht post, zo bij je eerste bezoek aan dit HK topic....
..Voorstellen mag hoor... Knipoog
Of was dit een eenmalig bezoek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 14:00

edit: de 2e keer heb ik idd niet meer naar antwoorden gekeken, maarja; toen was het al te laat, ze was al ingeslapen.
in deel 1 had ik het al een keer gevraagd, en op paardnatuurlijk meerdere keren van de zomer ook... Vandaar.

Maar ik geef toe dat ik op t moment nogal in de zorgen zit en vandaar n beetje overreageer. Het doet me gewoon zoveel pijn dat we LIs niet hebben kunnen redden.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 14:00

smurf schreef:
Vanavond hanenpoten bij het avondeten Margreet??? Tong uitsteken

Ik eet geen beesten die ik persoonlijk ken Haha! Hij heet Japie en ik ken 'm al vanaf dat het nog een eitje was Ach gut
Hij gaat verhuizen, bij ons ging het niet langer. Wat ze daar met 'm doen heb ik geen invloed op....

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 14:04

Alacairion schreef:
edit: de 2e keer heb ik idd niet meer naar antwoorden gekeken, maarja; toen was het al te laat, ze was al ingeslapen.
in deel 1 had ik het al een keer gevraagd, en op paardnatuurlijk meerdere keren van de zomer ook... Vandaar.

Maar ik geef toe dat ik op t moment nogal in de zorgen zit en vandaar n beetje overreageer. Het doet me gewoon zoveel pijn dat we LIs niet hebben kunnen redden.

Heel veel sterkte hoor Ach gut

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 14:11

Excuses van alac..
Op het topic wat Ara aanhaalde

Alacairion schreef:

Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui.

Ik wil even mn excuses aanbieden aan de Nb-ers, de 2e keer dat ik de vraag heb gesteld daar hebben er wel degelijk mensen gereageerd, maar ben ik niet teruggegaan om te kijken omdat het voor Lisa al te laat was.
Ik overreageer gewoon omdat het me zeer doet dat Lisa er niet meer is door zo'n stomme ziekte..

Sorry Nbers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 14:12

opala schreef:
Alacairion schreef:

Heel veel sterkte hoor Ach gut

Dankjewel...

Mijn excuses dat ik zo uitspatte over de Nbers, de 2e keer hebben jullie wél gereageerd maar ik ben niet terug gaan kijken omdat het voor Lisa al te laat was. Mijn fout.... En tja jullie kunnen er ook weinig aan doen dat Lisa het niet heeft gered... Sorry Nbers.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 14:14

't is al goed Alcairon...don't be a stranger...kom nog es langs...altijd welkom met vragen en bijdragen!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:54

He AM, goed zeg dat Merrit zijn eigen scoops maakt!!
Rexje zal er echt wel aan wennen hoor dat ie met een mens in de bak is ipv een paard. Hij kan niet zijn hele leven achter Veseo aan hobbelen. Dat heb je met die mannen he, totaal afhankelijk van een vrouw. Veseo had geen enkele moeite met het alleen zijn.

We hebben trouwens weer een dieptepunt bereikt vandaag. Rex heeft een nieuw halster nodig. Alweer een grotere, maat paard. En nou heeft Bob een ANKY halster gekocht. AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGG. Het word een echt pennyman. Haha! Voor je het weet heb je 5 verschillende setjes in de stal liggen voor die verwende Haflinger. Verschrikkelijk.

NickAltena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:01

Alacairion schreef:

Sorry, ik lees nog steeds mee en wil nu toch wat vragen omdat ik alle berichten lees op zowel paardnatuurlijk als hoefnatuurlijk.

Het lijkt me zeer sterk dat je op meerdere vragen geen antwoord hebt gekregen van daar dat ik maar eens aan het zoeken ben geslagen om deze bewering te bekijken.
Ik zou graag willen weten hoe je naam daar is? want de naam die je hier gebruikt kom ik in de leden lijst niet tegen en anders kan ik dus niet naar je vraag zoeken tenzij ik een kleine 25000 berichten na ga lezen.
Dus ? hoe heet je bij ons op het forum?
Gr, Nick

NickAltena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:05

NickAltena schreef:
Dus ? hoe heet je bij ons op het forum?
Gr, Nick

Bij "ons" is dan natuurlijk paardnatuurlijk of hoefnatuurlijk.nl

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 21:07

Beste Nick,

Kun je er misschien een PB tje van maken? Ik denk niet dat
Alacairian nog een keer langskomt hoor!

Jongens, ik heb een vreselijke blunder begaan! Die scoops zijn geen scoops, ik ga zo de fotoos van de camera trekken, kunnen jullie zelf beoordelen..

Eh, Cookies, de halsters van de Lidl waren ook erg ehhh, mannelijk Haha!
Een Anky halster hahaha, wat voor kleur??

Wat is het hier rustig trouwens!!!

Nienke belde vanuit haar prive kleedkamer bij RTL4, ze vloog bijna weg geloof ik Haha!