Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Afgelopen week heb ik veel in de wei gezeten. Plekje in de schaduw en genieten maar!
Tis zo geinig om te zien hoe Banouck Jovarna soms kopieert. En tegelijkertijd ook erg haar eigen gang gaat, op onderzoek gaat, zelf wel weet waar het gras lekker is etc.
Auky schreef:Dat is ook heerlijk hoor, urenlang alleen maar kijken naar je paard.
Nam eens een vriendin mee toen ik een wandeling ging maken met Auk, we stopten onderweg om hem te laten grazen op een groot veld en ik ging in het gras zitten.
Ik zat werkelijk te genieten, terwijl zij al na een kwartier vroeg of we weer verder gingen.
Terwijl ik het alleen al heerlijk vind om naar mijn kanjer te kijken.
Morrie schreef:het verbaast me te lezen dat jullie paarden schrikken van trekkers en hopen zand met plastic enzo....... de mijne doet dat ook en het is voor mij reden om nooit meer met hem de weg op te gaan, omdat ik het onverantwoord gevaarlijk vind voor de medeweggebruikers..... ik heb altijd gedacht dat mijn paard niet verkeersmak te krijgen is, maar die van jullie schrikken er dus ook voor....
Morrie schreef:Morrie kan ook van een kleinigheidje flippen (rightbraind raken in parelli termen) en ik heb duidelijk een groot gebrek aan savvy, want ik flip net zo hard dan, omdat ik precies weet wat er gaat gebeuren......
Lenneke_ schreef:Ik zou zorgen dat Anouar zo de trailer in huppelt. Hij gaat er altijd in, maar soms moet hij even denken, dan duurt het 3 minuutjes ipv 1