En ik zie hier geen topic over natuurlijk bekappen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Oooooooh!
Ja vind jut gek dat ik die niet ken, daar kom ik immers niet. Maar... alles wat NH is, zoeken we op!![]()
Effe lezen dusTot straks!
evitatinkle schreef:Hoefschoenen zijn handig maar de mensen die ik ken hebben ze een tijdje gebruikt en daarna nooit meer. terwijl het een dure aanschaf is!
Wij wilden eventueel ook hoefschoenen voor onze ene arabier. Maar nu we een jaartje verder zijn was dat eigenlijk helemaal niet nodig. Op asfalt lopen werd steeds beter. Nu kan ze al hele stukken draven en zoekt ze nog maar af en toe de berm op.
evitatinkle schreef:Hoefschoenen zijn handig maar de mensen die ik ken hebben ze een tijdje gebruikt en daarna nooit meer. terwijl het een dure aanschaf is!
evitatinkle schreef:Super Anya, net die scene uit Black Beauty (voor de penny's onder ons) They're dancing!![]()
Zou je een filmpje van moeten maken, dit soort dingen zijn altijd zo mooi om naar te kijken!
smurf schreef:mijn hoefschoenen zijn maten 5, kijk maar op de site van Marquis (links zijn hier streng verboden, dus je zal moeten googelen) hoe groot dat is, daar kan jouw paardje met 4 voeten in 1 schoen.......
dola schreef:
Als jullie loswerken gebruiken jullie dan een hele bak of zette jullie em af?
dola schreef:Als jullie loswerken gebruiken jullie dan een hele bak of zette jullie em af?