Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margreet schreef:Stalgenootje via wie ik dit gedaan heb is helaas gezakt... Sneu hoor! Maar zij kreeg 2 Z-ruiters, wat moet je daar dan aan toevoegen als je in het dagelijks leven zelf niet eens dressuur rijdt, maar western! (wil papiertje voor bedrijf) Was ook raar beoordeeld vond ik, niet bepaald terecht. Het is makkelijker lesgeven als je 2 wat mindere ruiters hebt.
Citaat:De opleiding tot Basisinstructeur is voor iedereen die ruiters/amazones binnen een vereniging of ponyclub wil begeleiden. Het aspect 'lesgeven' speelt in deze opleiding een centrale rol en stelt cursisten in staat om hun leerlingen op B/L niveau les te geven.
gouda schreef:Ikke ben blijMijn oude hoefsmid kwam dus vandaag en die vond ijzers helemaal niet nodig. Moest wel even de hoeven laten groeien en iets langer laten worden en 2 maanden wachten met de volgende bekapping. Ze was nu natuurlijk 5 maart nog gedaan. Hij was van te voren gebeld door de fysio die hem ook aanraadde ('medisch hoefsmid' maar ik kende hem al 5 jaar omdat hij zorro altijd deed) en zij had hem het verhaal uitgelegd. Hij vond de hoeven 100% meevallen vond haar ook toontredend en zei idd niets aan veranderen alleen dat haar voorhoeven iets hoger moesten aan de achterkanten. Hij heeft haar zien lopen en is alles nagegaan en ik heb 1001 vragen gesteld aan hem.
smurf schreef:Ik poetste net m'n tanden en er brak weer eens een kies af, niet een puntje, maar gewoon een halve kies, kan gelukkig om 11.50 bij de tandarts terecht, maar het is een exemplaar dat hij de vorige keer al als verloren beschouwde, dus hij zal eruit gaan.... helaas de eerste kies (onder) dus lachen met open mond behoort tot de verleden tijd. Nu heb ik nooit zoveel reden tot lachen, dus dat scheelt weer
Antheman schreef:gouda schreef:Ikke ben blijMijn oude hoefsmid kwam dus vandaag en die vond ijzers helemaal niet nodig. Moest wel even de hoeven laten groeien en iets langer laten worden en 2 maanden wachten met de volgende bekapping. Ze was nu natuurlijk 5 maart nog gedaan. Hij was van te voren gebeld door de fysio die hem ook aanraadde ('medisch hoefsmid' maar ik kende hem al 5 jaar omdat hij zorro altijd deed) en zij had hem het verhaal uitgelegd. Hij vond de hoeven 100% meevallen vond haar ook toontredend en zei idd niets aan veranderen alleen dat haar voorhoeven iets hoger moesten aan de achterkanten. Hij heeft haar zien lopen en is alles nagegaan en ik heb 1001 vragen gesteld aan hem.
Fijn voor je Gouda!!!
Wel Hans effe op de hoogte stellen he![]()
smurf schreef:Nu heb ik nooit zoveel reden tot lachen, dus dat scheelt weer
Citaat:Gaat er wel eens een dag voorbij zonder dat er iets misgaat bij je?
Margreet schreef:Als je verdooft bent voel je het niet als je kwijlt, dat merk je pas als het je nek in loopt
Antheman schreef:Wat ik jullie nog wil vertellen:
Gisteren liep ik de hoefjes na van Merrit en hij heeft wederom helemaal zelf zijn eigen scoops gemaakt!!! Aan de zijkant van zijn hoef is de hoefwand nu dus ietsjes hoger en zijn zool is daar aan het uithollen![]()
Ik zal vanmiddag als het tenminste wat droger is, de hoefwand tot de zool terugsnijden!
En wie weet lukt het me om er een foto van te maken.
Verder hebben ze bij de paarden de bomen gesnoeid en kon ik nog net op tijd flink wat grote takken in de wei gooien, ze kwamen er met een hakselaar achteraan
Antheman schreef:Antheman schreef:Wat ik jullie nog wil vertellen:
Gisteren liep ik de hoefjes na van Merrit en hij heeft wederom helemaal zelf zijn eigen scoops gemaakt!!! Aan de zijkant van zijn hoef is de hoefwand nu dus ietsjes hoger en zijn zool is daar aan het uithollen![]()
Ik zal vanmiddag als het tenminste wat droger is, de hoefwand tot de zool terugsnijden!
En wie weet lukt het me om er een foto van te maken.
Verder hebben ze bij de paarden de bomen gesnoeid en kon ik nog net op tijd flink wat grote takken in de wei gooien, ze kwamen er met een hakselaar achteraan
Heeft er nu niemand dit gelezen?
Citaat:Kaakchirurg, dank u, herinner mij veeeeeel pijn.