Hier alles ok, het wordt weer lente!!!
Zo zie je maar dat alle paarden hun eigen karakter en uitingen hebben, he.... Ze zijn allemaal uniek en eigen, heerlijk. Net als wij, mensen.
Zwerte (pfff, ja, dat ene topic
), zoals je het beschrijft lijkt me dat je het prima doet met Rock, hoor. Je bouwt vertrouwen op, zorgt dat hij zich op jou gaat richten en het zelfvertrouwen komt ook met de jaren en de ervaringen. En het ene paard heeft dat van nature nou eenmaal meer dan het andere. Gewoon lekker rustig aan bezig blijven en je paard nemen zoals hij is en daar op inspringen. Hoe zie jij het zelfvertrouwen van Rock op dit moment? Kun je daar iets over vertellen? Haha, Twan is dus ook echt zo'n doordouwer, net als mijn halve Fjord, Sammy.
Dat zit toch ook aardig in het bloed, al hoewel je ook niet alle Fjorden over 1 kam kan scheren. Ik moet zeggen dat Sam qua grondwerk veel gevoeliger geworden is, maar daar zijn we dan ook al wat jaartjes mee bezig. Met rijden zijn we nog niet zo lang bezig en vaak ook met hele lange pauzes er tussen (toen het zo vroor heb ik wekenlang niet gereden en daarna ben ik lang ziek geweest, nou, dan ben je zo weer een paar maanden verder
). Tjitse is inderdaad weer veel meegaander en wendbaarder. Totaal ander paard qua karakter, qua bouw, qua verleden...... En Reina van Dani is ook weer heel anders. Ben heel benieuwd hoe het Dani en haar zal vergaan met grondwerken en inrijden later. Leuk is dat, al die verschillende combinaties.
Muurp, wat een relaxte foto met jouw Blessa!!!
. Ik moet iemand even om hulp vragen om dat voor me te doen. Zal het dit weekend even vragen... Ik wil ze ook op de computer hebben staan.
Voor mij is ze perfect zoals ze is.