Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lenneke_ schreef:Dit is echt al jaren geleden, maar sindsdien is hij wel veranderd en nooit meer de oude geworden.
Ik dacht dat het kwam doordat wij elkaar gewoon veel beter leerde kennen en hij toch wat ouder werd (niet oud, maar wel volwassener)
JoviBan schreef:Djilan schreef:Of die granen er trouwens heel uitkomen hangt van je paard af, niet van die granen. Een paard dat goed kauwt maalt ze stuk en daar zul je dus maar weinig hele granen in de mest zien zitten. Zo krijgt het paard in de wei naast mijn paard ook die granenmix (+brok) en daar wordt de mest wel uitgeplozen door de vogels, maar de mest van mijn paard niet.
Nu ben ik even benieuwd:
wat is de leeftijd van deze beide paarden?

Lenneke_ schreef:Ik ga morgen m'n eigen DA bellen om te overleggen wat we verder kunnen doen.
De dierenarts die is gekomen op het vakantieadres (iemand van paardenkliniek de veluwe) vond wel dat z'n slijmvliezen geel waren.
Iets wat toch duid op een leverprobleem, alleen wel raar dat er dan niks uit het bloedonderzoek komt.
Maar we gaan nu wel heel offtopic
Voer het dan ook niet, hij doet het tot nu toe prima zonder en hij heeft energie zat